Er butikkene hos dere tomme for smør?

Nei, jeg kjøpte to pakker i dag og det var sikkert 40 til i hylla.. ;)

Var masse smør i butikken her i alle fall :)

Er begynt å bli tomt her. Alle kiwibutikkene er tomme og har hengt opp lapper om at dem ikke får inn før i uke 1 2012. Men dem hadde ennå litt igjenn på rema, så kjøpte 4 stk så jeg er sikker på at det holder til kakene i jula :D

Butikkene her er tomme. Har vært det lenge også faktisk.
Mamma og pappa har kjøpt inn litt til oss, så vi klarer oss vel til etter jul.

MsMongo skrev:

På kiwien her var det iallefall mye smør.. Men hvorfor er det smørmangel i grunnen ? 

Det lurte igrunn jeg på også...

Nei, her er det ikke tomt - og nei, det er ikke lavkarbo som er årsaken til dette...
Det skyldes en dårlig sommer, 20 millioner liter melk i manko fordi kuene ikke har fått bra nok for... ;)

Nei det vet jeg ikke, noen dager siden sist jeg var i butikken i norge. men i sverige hadde dem, det var ingen tomme plasser i allefall :p

håper inderlig ikke det er tomt, skal jo ha kakaebaking her også.

Snuffle skrev:
Er begynt å bli tomt her. Alle kiwibutikkene er tomme og har hengt opp lapper om at dem ikke får inn før i uke 1 2012. Men dem hadde ennå litt igjenn på rema, så kjøpte 4 stk så jeg er sikker på at det holder til kakene i jula :D

Hæ, får de ikke smør før til neste år?
Dette blir jo verre og verre :-)

Imogene skrev:

Løvesnuppa skrev:
Her har det vært tomt en god stund. Men det er jo ikke krise, det blir kaker av margarin også...

På Meny her var det bare typer som Soft Light og Vita Lett igjen... blir dårlig med kaker av det, gitt. Og ferdigmikser er jo ikke akkurat helt det samme.
Æsj, nå er jeg oppgitt altså.

Oi, da blir det verre. Her er det heldigvis godt med margarin igjen, så da er vi reddet.
Du har ikke noen gode naboer du kan gå på tiggerunde til? Her i nabolaget gjør vi faktisk det av og til, selv om det var skikkelig flaut å gå til naboen og be om et par skjeer hvetemel for å lage brun saus en søndag.

jepp, tomt her også

ddet har jeg ikke lagt merke til ... er en stund siden jeg kjøpte smør..

Her begynner det å bli skralt. Kanskje vi må begynne å hamstre. Kan ikke skjønne at man går ned i vekt på lavkarbo om det innebærer å spise så himla nye fett??

*UtspyttaLaban* skrev:
Hmm, dette har jeg ikke fått med meg

Altså, jeg tror hyllene såg helt greie ut idag, men jeg så jo ikke etter da

Har ikke sett noe jeg heller :-P får se etter neste gang, hehe

Back
Topp