er blidd joggebukse tid for meg

*~Trine~*

Gift med forumet
selv mine laveste bukser passer meg ikke... magen har skutt i været den siste uken.. så da må jeg vel shoppe joggebukser da.. kan ikke gå rundt i åpne bukser[:D]

Jeg har flytta inn i kosebuksene mine.. Jeg har gått ned en buksestørrelse siden jeg ble gravid, men det er ikke behagelig nok, så da blir det joggiser.. [:D]

jeg bor i mammabukser jeg, og stor trives med det.
gruer meg nesten litt til jeg skal begynne med vanlige klær igjen[:D]
dette er jo så utrolig befriende

jeg liker tettsittende bukser til vanlig.. føles som jeg har ett telt på meg når jeg går i joggebukser[&:]

jeg er ikke så glad i joggebukser selv, blir litt for løssluppent, men mamma buksene er digge[:D]
også er det så utrolig deilig å ikke gå rundt å passe på å holde inn magen lenger da[;)]

aner ikke hvor jeg får kjøpt mammabukser her jeg bor.. har faktisk aldri brukt mammabukser, selv om jeg har 2 barn fra før[:)]

du får det på hennes og maurits, kan jo bestille på nettet også.
tror de har på lindex å, men kun på internett

Altså, misforstå meg rett.. Jeg har normale bukser jeg går i på jobb, joggisene er bare for husbruk.. Tør ikke vise meg ute blandt folk i de.. Hehe.. [:)][:D]

Menne, trinemor, www.hm.com, der har de fine mammaklær. Jeg kjøpte bukse der, den sitter som støpt! Men jeg gikk ned en størrelse på buksene der, for de er litt store i størrelsen tror jeg..

æ passe no enda alle mine bukse[:D] heldivis!! førr når æ ser på de mamma klærn dem har her på h&m, så vil æ bare skrike! sunst dem e rett å slett horribel..[:'(] nei æ bir å gå i fornarinabuksn mine så lenge d går! men æ går i velur buksn mine når æ e hjemme.. eller vanlie joggebukse[:D]

akkorat no har ei velur buksa som æ kjøpte på veromoda tiliere i uka.. den e SVINgrønn! å hete faktisk frog[:D]

ORIGINAL: ventejente

ORIGINAL: maikaen

æ passe no enda alle mine bukse[:D] heldivis!! førr når æ ser på de mamma klærn dem har her på h&m, så vil æ bare skrike! sunst dem e rett å slett horribel..[:'(] nei æ bir å gå i fornarinabuksn mine så lenge d går! men æ går i velur buksn mine når æ e hjemme.. eller vanlie joggebukse[:D]

akkorat no har ei velur buksa som æ kjøpte på veromoda tiliere i uka.. den e SVINgrønn! å hete faktisk frog[:D]

Horribelt nei!!!! Hm har ganske mye kult, har du sett på www.hm.com? Eller er jeg blitt så gammel at mammaklær er kult??? hehe![:D][:D][:D]

hehe[;)] har ikkje sedd på nett, men d som e i butikken e grusomt... alle boksn e ALTFOR stor, å e breiere over låran enn dem e nederst liksom.. å grusomme farga.. va igår å så, å dem hadde ingen klær som passa mæ. fant en fin svart ammetopp, men den i str. S va førr stor. "utgangen" t brøstan va mett nede på magen liksom..

Back
Topp