Superhue skrev:
Fridasinmamma skrev:
Gollemor skrev:
Fridasinmamma skrev:
Gollemor skrev:
Med mindre bruddet var turbulent- og i det hele tatt et brudd- fordi mannen var voldelig, og/eller en fare for seg selv og andre, så var det der ekstremt egoistisk sagt!
ØNSKE??? Herregud.
Jeg forstår at ikke alle menn er i stand til å ta vare på et spedbarn, men det finnes de som kan og vil, og da er det helt hjernedødt at de ikke FÅR fordi mor ikke ØNSKER det :O
Nå snakket vi om at moren skulle overnatte hos x`en sin.. gjorde vi ikke?? Der mener jeg at det er ikke alle det går for.. pga at kanskje ikke mor og far snakker sammen eller?
Da får mor og far pelle seg ut av den egosentriske bobla de lever i, og se litt på hva som er viktig. BARNET.
HA HA HA! Sånn funker ikke for alle desverre.. sånn er det bare
Så er man egoistisk, og tenker mer på seg sjøl!
Oki... så du mener at for ENHVER pris så skal man kunne overnatte hos hverandre? For barnets skyld???
Nå vet du jo egentlig ikke hva du snkker om tror jeg.. du får hellers snakke for deg selv da..
FOr det er en realitet! At ikke alle mødre og fedre kan bo hunder samme tak pga store konflikter osv.. og dette vil i alle fall ikke være bra det det barnet..
Tenkt deg om du.. og snakk for deg selv! Og slutt å kalle mødre som ikke klarer å gjenomføre dette for egoistiske