Er besteforeldre/slekt tilstede?

Hinkelpinkel

Andre møte med forumet
Hvor ofte får dere besøk av besteforeldre/slekt, og har de sett mye til den lille siden fødselen?

Her har det bare vært tre besøk siden fødsel (fra begge sider), men skal også nevnes at besteforeldre bor et godt stykke unna (7 timer med bil - men likevel bare én time med fly!). Må si jeg er litt skuffa, da jeg trodde vi kom til å få mer besøk. Og ja : jeg har prøvd å invitere. Det hele har endt med at vi har tatt turen til besteforeldrene i stedet for omvendt.

Treffer farmor og farfar ca kvar helg (bur 5 min unna), mens mormor og morfar har vært på besøk to ganger (men dei har ein 12 times kjøretur for å komme til oss) og meg og lillegull har besøkt dei ein gang (han var då 3 mnd gammal og vi tok fly, for kjøring så langt er uaktuelt)

Mormor og morfar bor 3 hus bed så de ser vi nesten daglig om ikke på besøk så treffes vi i gata :-)

Hvis de ikke har hørt fra oss på to dager får jeg tlf mld om jeg lever og de savner ungene :-) herlig

Farmor og farfar bor ca 15 unna de ser vi kanskje 2 ganger i måneden.
Da til selskap og hvis vi går på besøk de er ikke så flinke til og komme innom her.
Syns godt de kunne komt litt oftere for merker barna blir litt skeptiske til de når det går lang tid.
Men de stiller opp hvis vi trenger hjelp :-)

Mine foreldre, spesielt min mor, er veldig "på". Nesten for mye etter min smak. Hun MÅ se han minst en gang i uka, ellers blir hun masete og lei seg. :( svigermor vil også gjerne se han rundt en gang i uka, og svigerfar som bor i Sverige kommer så ofte han kan. Kanskje tre-fire ganger i mnd spredt. Syns det da kan bli mye besteforeldre noen uker når tre av syv dager brukes på dem. Men det blir vel kjærkomment om noen år når de kan sitte mer barnevakt.

Her ser vi besteforeldrene på begge sider nesten hver dag, både korte og lange besøk :) de bor veldig nærme så vi er ofte der og de kommer til oss. Veldig kjekt :)

Bestemor og bestefar ser han ca 1-2 ganger i mnd, da di bor ett lite stykke unna.. Farfar ser han iallfall 1 gang i uka :-)

Ca 1 gang i mnd/annen hver mnd. Nesten alt avel slekt bor 2 timer unna og med ferje imellom. Tydeligvis alt for langt for dei å reise til oss. Så er vi som må reise til dem. Men har verken ork eller penger til å ta turen super ofte.

Vi bor med mine foreldre pga husoppussing så de ser vi hele tiden :p Farmor og farfar hjelper til med huset en del så ser også de flere ganger i uka. Litt heftig mye til tider, men er utrolig glad mini blir så godt kjent med dem alle fra hun er så lita :)

Her bor mine foreldre ca 10 min unna så de ser vi ofte. De er kjempebehjelpelige med alt :)
Foreldrene hans bor på andre siden av landet. De skyper ca en gang i uken kanskje. Har vært på ferie med de etter vi fikk barn men følte ikke det var så veldig mye hjelp i de akkurat...

Mormor og morfar bor 3 hus bed så de ser vi nesten daglig om ikke på besøk så treffes vi i gata :-)

Hvis de ikke har hørt fra oss på to dager får jeg tlf mld om jeg lever og de savner ungene :-) herlig

Farmor og farfar bor ca 15 unna de ser vi kanskje 2 ganger i måneden.
Da til selskap og hvis vi går på besøk de er ikke så flinke til og komme innom her.
Syns godt de kunne komt litt oftere for merker barna blir litt skeptiske til de når det går lang tid.
Men de stiller opp hvis vi trenger hjelp :-)

samme :) bare at det er min mamma som bor 40min unna.. men ser hu ofte fordi :

Back
Topp