M
Moderator Marte
Guest
Hvilken bokklubb er dine barn med i? Eldste var med i bokklubb før, men ikkje no lenger.
Minstemann er medlem av "Min første ABC"
Minstemann er medlem av "Min første ABC"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ringte dem nå enda dere har vært medlem i alle?? Det skal dem ikke.De to eldste har stått i goboken. Eldste er vokst fra det, mellomste får twinsy nå.
De ringte fra Sandvik for å tilby yngste Disney.
Har den.
Den serien med tallene. Har dem
Bokstavene. Har den.
Mine fleste fakta. Har den.
Hun har hatt stor glede av Gogo og andre bøker fra goboken som vi har i bokhyllene, så det er ikke som om vi ikke har bøker til henne
Yngste har aldri vært medlem noe sted da, men vi har alle ja, så ble enige med dem om at vi trengte ikke mer. Mulig vi ikke har alle Alf og Beth forresten, men lær og lese har vi i alle fall hele og alle de andre. Og noen av Alf og Beth også i alle fall.Ringte dem nå enda dere har vært medlem i alle?? Det skal dem ikke.
Aha, da er det på henne de ringte da.Yngste har aldri vært medlem noe sted da, men vi har alle ja, så ble enige med dem om at vi trengte ikke mer. Mulig vi ikke har alle Alf og Beth forresten, men lær og lese har vi i alle fall hele og alle de andre. Og noen av Alf og Beth også i alle fall.
Aha, da er det på henne de ringte da.
Gi beskjed om jeg skal ta deg av ringelistene.
Ønsker du resten av abc serien så kan du aktivisere den abonnementet på Min side. Da skal det starte der dere slapp. Bedre enn å melde seg inn på nytt