Er barna dine medlem av ein bokklubb?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Hvilken bokklubb er dine barn med i? Eldste var med i bokklubb før, men ikkje no lenger.
Minstemann er medlem av "Min første ABC" :)

De er med i disneyklubben, men nå som de har alle kommer det ikke så ofte bøker lengre.
Ellers har de hele faktaserien og abc. Den med tall har de forresten også.

Last edited:
De to eldste har stått i goboken. Eldste er vokst fra det, mellomste får twinsy nå.

De ringte fra Sandvik for å tilby yngste Disney.
Har den.
Den serien med tallene. Har dem
Bokstavene. Har den.
Mine fleste fakta. Har den.

Hun har hatt stor glede av Gogo og andre bøker fra goboken som vi har i bokhyllene, så det er ikke som om vi ikke har bøker til henne

Go'boken. Vært medlem siden storebror var 5 mnd.

De to eldste har stått i goboken. Eldste er vokst fra det, mellomste får twinsy nå.

De ringte fra Sandvik for å tilby yngste Disney.
Har den.
Den serien med tallene. Har dem
Bokstavene. Har den.
Mine fleste fakta. Har den.

Hun har hatt stor glede av Gogo og andre bøker fra goboken som vi har i bokhyllene, så det er ikke som om vi ikke har bøker til henne
Ringte dem nå enda dere har vært medlem i alle?? Det skal dem ikke.

Ringte dem nå enda dere har vært medlem i alle?? Det skal dem ikke.
Yngste har aldri vært medlem noe sted da, men vi har alle ja, så ble enige med dem om at vi trengte ikke mer. Mulig vi ikke har alle Alf og Beth forresten, men lær og lese har vi i alle fall hele og alle de andre. Og noen av Alf og Beth også i alle fall.

Faktaklubben har gitt oss et av husets mest populære spill og har flere ganger fått spørmål om hvor vi har fått tak i det av folk som vil ha det ;)

Hun er nå med i Disneyklubben og bokklubben barn. Har vært medlem i flere andre også opp gjennom årene.

Yngste har aldri vært medlem noe sted da, men vi har alle ja, så ble enige med dem om at vi trengte ikke mer. Mulig vi ikke har alle Alf og Beth forresten, men lær og lese har vi i alle fall hele og alle de andre. Og noen av Alf og Beth også i alle fall.
Aha, da er det på henne de ringte da.
Gi beskjed om jeg skal ta deg av ringelistene.

Ønsker du resten av abc serien så kan du aktivisere den abonnementet på Min side. Da skal det starte der dere slapp. Bedre enn å melde seg inn på nytt

Aha, da er det på henne de ringte da.
Gi beskjed om jeg skal ta deg av ringelistene.

Ønsker du resten av abc serien så kan du aktivisere den abonnementet på Min side. Da skal det starte der dere slapp. Bedre enn å melde seg inn på nytt

Det var henne de ringte på ja, det var ikke noe problematisk, egentlg en hyggelig samtale der vi fastslo at en etter en hadde vi, så det var igrunnen ikke mer å få.

Det har vært delt mellom de eldste, så innen yngste kom hadde vi det meste, så hun får bare finne ting i bokhyllene, vi har fra første stund vært klare på at uansett hvis navn de kommer i er det FAMILIENS bøker, og leses av/for den som vil uansett. Når aldersforskjellen er såpass stor er de ikke som om 3 åringen og 8 åringen kniver om de same bøkene likevel, og 8 årignen som er jente og 10 åringen som er gutt har også såpass forskjellige preferanser (han digger faktabøker da) at det egentlig ikke har vært noe problem, og jeg har innført at yngste helt klart får være med å åpne pakkene.

Yngste er i disney.

Eldste var i bokklubben barn. Så i twinsy. Og i siste nå girl: it.

Men avsluttet akkurat siste nå på eldste. Hu syns det er for barnslig.

Back
Topp