Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja samme her min har heller ikke gjort sånn kjempe mye, menNår jeg leste overskriften, tenkte jeg ja, så klart, det er jo alle barn. Men sånn som beskrevet over her, har aldri min gjort, unntatt å kaste brødskiva på gulvet men da fordi han var mett og sikkert for å se reaksjonen vår.
Nå er han 4 år og heller den som sier ifra at det er ikke lov. Legger pappen fra seg sokkene på gulvet, tar han dem opp og sier, her skal dem ikke ligge pappa, dem skal i skittentøyskurven
Men han er en liten snik noen ganger, det er han
Unnskyld at jeg ler, men hvor gammelt er barnet ditt?Bare i dag har min dratt brødet ut over hele gulvet, kastet yoghurten i golvet helt uprovosert, tatt et godt jafs i osten (hele blokka åsså) og klint håndkrem utover golvet.
Den ungen er bokstavelig talt overalt!
Hva gjør deres?
Han er 1 og et halvt år, og full av energi [emoji33]Unnskyld at jeg ler, men hvor gammelt er barnet ditt?
Mine har egentlig aldri vært rampete.
Aiaiai [emoji28][emoji28] utspekulert åsså!!Kom på at han stikker av i barnehagen. Lærte seg veldig tidlig å åpne dørene der til tross for spesial håndtak nå tar han med seg kompisene sine ut og
Ja syns det til å kun være 2 år. I vinter syns jeg det var veldig skummelt da har stakk ut kun i body og strømper men ble heldigvis oppdaget fort hver gang.Aiaiai [emoji28][emoji28] utspekulert åsså!!