er bare motgang

Vanillatwin

Elsker forumet
som jeg fortalte igår fikk vi brev fra klinikken men itilegg fikk vi papirene til et annet par også.. så ringte klinikken til morran og fartalte om "feilen". da sa hun at det var jeg som måtte gå ned så det vill si at jeg må gå ned 15 kg. når jeg hadde det så skulle jeg ringe.. så vis det tar ca 6 mnd å gå ned 15 kg så skal jeg ringe også tar det kansje 2-4 mnd før vi får time..

føler det bare er motgang.. [:-][:-][:(][:(]

ORIGINAL: Leyah

Skjønner at det føles tungt ja.

Håper det går bra med vekttapet, og at dere plutselig er igang ! [:D]

Signerer.. Vet det er tungt, men plutselig er dere der.. [:D]

Kan jo hende de 15 kg er borte før det har gått 6 mnd også[:)]

Off, det var ingen hyggelig nyhet.. Jeg håper du klarer å finne motivasjonen til å gå ned i vek når du vet at gulleroten er en spire i magen din.
Tung nyhet vil jeg tro. Håper du etter hvert tar det med ett smil og vips har det alt blitt sommer og kanskje det går fortere enn du aner. Ikke sikkert det er så lang vente tid etter på når du har oppnådd vekten du skal ned i.?

Du kan jo i tillegg ha ett mål til med å belønne deg selv. Eks. masasje,ansiksbehansling. Noe til deg selv?
Bare ett tips, noe å se frem til.
Jeg har troen på deg jeg vennen. Dette klarer du det vet jeg...

Varme, trøste klemmer til deg jentå mi

ORIGINAL: IVFProver84

Off, det var ingen hyggelig nyhet.. Jeg håper du klarer å finne motivasjonen til å gå ned i vek når du vet at gulleroten er en spire i magen din.
Tung nyhet vil jeg tro. Håper du etter hvert tar det med ett smil og vips har det alt blitt sommer og kanskje det går fortere enn du aner. Ikke sikkert det er så lang vente tid etter på når du har oppnådd vekten du skal ned i.?

Du kan jo i tillegg ha ett mål til med å belønne deg selv. Eks. masasje,ansiksbehansling. Noe til deg selv?
Bare ett tips, noe å se frem til.
Jeg har troen på deg jeg vennen. Dette klarer du det vet jeg...

Varme, trøste klemmer til deg jentå mi

tusen takk

sign

Back
Topp