Er bare 11+4 men..........

Monath26

Betatt av forumet
likevel har jeg fått en bra stor mage!! Den minker noe når jeg ligger på rygg men likevel. Så leser jeg på uke 11 at nå skal jeg snart kjenne livmoren rett over skambeinet, men når jeg ligger på rygg har jeg en mage til navelen!! Den er jo ikke helt hard da så jeg begynner rett og slett og lure på om det kun er fett??

Jeg hadde bolledeigmage i utgangspunket så jeg regnet med at jeg ikke fikk mage på leeeenge..........men hva tror dere? fett eller begynnende babymage????

jeg er 3.gangs......forrige gang fikk jeg ikke ordentlig mage før rundt uke 20

jeg skal ha nr to,og jeg har DEN magen.ser ut som jeg er fem 6 mnd på vei omtrent,men jeg fikk veldig tidlig mage sist også..nå som jeg har sagt det til folk,så er det så mangen som sier at de har sett det på meg lenge[:)]vi får vel bare være glad at det viser..det er jo litt gøy[:D]

Hei og så godt å høre om flere som har mage allerede.
Jeg er akkurat like langt som deg og hadde litt mage fra før. Men nå, WOW får ikke plass i mine vanlige bukser så jeg har kjøpt nye, 1 str. større.
Tidlig å begynne med mammaklær men blir nok ikke lenge til. Vi venter også nr 3 og legen sa at magen kom raskerer til syne hos flergangsfødende. Litt kjekt da....

jeg skal ha nr 2 nå og om du går inn å ser på topptråden for mager,så vil du se at jeg ikke har noen særlig minimage akkurat![:D] til vanlig er magen min flat,så jeg ble ganske sjokka da magen bare spratt ut! [:D] men heldigvis har den ikke vokst så mye siden da! [:)] 

Jeg synes dere er hledige som har fått mage. [:)] Jeg synes ikke magen har vokst noe de siste tre ukene.. Utover dagen blir den ganske stor, men på morgenen synes jeg den er nesten flat... [8|] Er vel ikke det da, jeg får ikke på meg alle buksene, men jeg hadde faktisk mer mage sist gang.. Blir nesten litt nervøs av det vettu. Sist sa alle til meg at det måtte være tvillinger ettersom jeg var så stor (det var før jeg hadde vært på ultralyd til og med). Nå er det en mnd til ul, og jeg klarer godt å skjule magen..

Back
Topp