er balder...

nancy drew

Forumet er livet
hva mener du?

la til begge deler[8D] som alternativ

Siden jeg har hatt en hund som het Balder,så svarte jeg det.
Men,jeg hadde nok ikke reagert om jeg fikk høre om et barn med det navnet[:)]

Et hundenavn.

Dyrenavn. Hesten på Romsdalsmuseet het Balder og det gjorde ilderen min også.

får en liten voff voff følelse

Katta mi heter balder.....Men på en annen side, den andre katta mi het terje da[8D]

ORIGINAL: lmk88

voff voff

Det e a Marte å han Baldrian! Sing du sing du...

http://www.youtube.com/watch?v=b_WVPQoP7K8

[:D]

har vell først og fremst hørt dette på dyr spes hunder men det er jo en norrøn gud sønnen til odin og han står for lys, skjønnhet osv hvis jeg ikke husker feil... kjenner flere som har norønne navn på sine barn så hadde nok ikke blitt overasket om noen kalte en gutt det[:D]

ORIGINAL: RuttiTutti

har vell først og fremst hørt dette på dyr spes hunder men det er jo en norrøn gud sønnen til odin og han står for lys, skjønnhet osv hvis jeg ikke husker feil... kjenner flere som har norønne navn på sine barn så hadde nok ikke blitt overasket om noen kalte en gutt det[:D]

du har helt rett mtp beskrivelsen av navnet det og hersker/keiser er betydningen av det... syns det er ganske fint... er vel rundt 150 som heter det i norge og under 100 som har det som eneste navn...

Men utifra denne tråden så ser jeg jo hva vi kommer til å høre mest om vi bestemmer oss for navnet...

Jeg tenker hest... I can't help it[&:]

Uvanlig navn for meg, men vet om èn gutt som heter Balder som mellomnavn. Alt er en vanesak.
Trykket forøvrig for "begge deler" da jeg glatt kan se for meg en svart og litt tjukk rottweiler med det navnet[8D]

Hest tenker jeg

ORIGINAL: Pigita

Jeg tenker hest... I can't help it[&:]

Eller hund.

Back
Topp