mammaFisk Elsker forumet 11 Sep 2009 #1 ..på tube også fy fy nå?? Jeg spiste to knekkebrød med det uten å tenke egentlig i dag...[8|]
T Tamita<3 Glad i forumet 11 Sep 2009 #2 ORIGINAL: gravid fisk ..på tube også fy fy nå?? Jeg spiste to knekkebrød med det uten å tenke egentlig i dag...[8|] det er jo kremost, så man skal egentlig ikke spise d. men tror ikke to knekkebrød med d skader[;)]
ORIGINAL: gravid fisk ..på tube også fy fy nå?? Jeg spiste to knekkebrød med det uten å tenke egentlig i dag...[8|] det er jo kremost, så man skal egentlig ikke spise d. men tror ikke to knekkebrød med d skader[;)]
T Tamita<3 Glad i forumet 11 Sep 2009 #3 ORIGINAL: brownie* jeg spiste rekeost sist og fikk beskjed at det ikke regnes som smørost[;)] men det var godt å vite... visste ikke det jeg[:D] hihi...
ORIGINAL: brownie* jeg spiste rekeost sist og fikk beskjed at det ikke regnes som smørost[;)] men det var godt å vite... visste ikke det jeg[:D] hihi...
civciv Elsker forumet 12 Sep 2009 #4 Kan fint spise smørost, er vel muggost vi skal holde oss unna eller?
-Lilletrille- Forumet er livet Aprillykke 2016 12 Sep 2009 #5 Så lenge osten er pasteurisert så kan den spises[:)]
S Sicily Forumet er livet 12 Sep 2009 #7 ORIGINAL: brownie* jeg spiste rekeost sist og fikk beskjed at det ikke regnes som smørost[;)] Jepp. Ost på tube er ikke myk-ost i den forstand. [;)]
ORIGINAL: brownie* jeg spiste rekeost sist og fikk beskjed at det ikke regnes som smørost[;)] Jepp. Ost på tube er ikke myk-ost i den forstand. [;)]