Er babyshower vanlig hos dere?

Er den første i vennegjengen som får barn :) Hadde vært veldig hyggelig å få det, men forventer det ikke!
 
Nå er vi ikke så mange som har barn, men jeg har arrangert og fått :) Nå har jeg så lite venner igjen her i byen, at jeg tror ikke det blir noe denne gangen. Men det er og helt greit :)
 
Fikk det med første, og sagt strengt i fra denne gangen at vi feirer ikke noe før babyen er ute. Så vi får ta en barselgrøt isteden så vi kan feire at jeg har en baby da❤️ Sist syntes jeg uansett det var bare slitsomt, fikk det i uke 37 og syntes det var aaaaaalt for sent. Og det funket ikke for meg å være sosial så lenge da. Men jaja, det gikk.
 
Ikke vanlig og ikke vil jeg ha heller. Har vært på en babyshower, og det var en koselig venninnekveld det. Men likevel skjønner jeg ikke helt poenget.
 
Har ei venninne som sa sist uke «du får babyshower, men jeg sier ikke når!» :p Hun sa det fordi hun hadde selv ble sprø av å ikke vite når det var, så jeg tror hun håpte å pine meg litt :hilarious: Men jeg vil ikke vite når det er! Viste når utdrikningslaget mitt var, så denne gangen håper jeg på å bli overrasket heller :happy:
 
Jeg fikk det med nr.3. Veldig koselig, og satte selvfølgelig pris på det, men jeg blir altså så brydd av å bli overrasket på den måten. Så jeg håper jeg ikke får det, da vil jeg heller ha en planlagt hyggelig kveld med venninner, også kan de komme med gaver om ønskelig når lille kommer.
 
De få som har fått barn i min gjeng har fått, holder på å planlegge for ei venninne vi skal ha det for neste mnd
 
Back
Topp