Er babyshower vanlig hos dere?

Det er vanlig i vennegjengen vår, ja. Fikk det til nr 1, men forventer ikke å få det med nr 2 :) Men det ville vært en hyggelig overraskelse :)
 
Jepp. De andre venninnene mine har fått det. Jeg håååper jeg også får det :happy: Blir litt skuffet om ingen vil arrangere det for meg, men søsteren min har snakket om det leeenge at du hun gleder seg til å kunne arrangere et for meg en gang :hilarious: Bare å håpe!! Hadde vært super stas, selv om jeg ikke er veldig glad i oppmerksomhet :happy:
 
Det har vell aldri vært en greie hos oss, og jeg regner ikke med at det blir da alle mine nærmeste venner bor sørpå :)
 
I min vennegjeng blir jeg den første som får barn, så det aner jeg ikke. Som Batuuli så bor alle mine nærmeste venner sørpå, så forventer ingenting.
 
Jeg fikk 2 stk. med første, en med hver vennegjeng :Heartred Men jeg forventer ikke å få det:)
 
Fikk babyshower sist jeg var gravid. Er en av de få som har barn i min vennegjeng, men de som har fått barn har også fått babyshower. Skal faktisk på babyshower denne helgen til en av de andre som skal ha barn nr 2.
 
Her er det også veldig vanlig. Men jeg håper ikke jeg får det. Ønsker ikke noe stress rundt graviditeten, og vil ikke føle meg forpliktet til noe:headphone: Tror jeg må være unntaket som ikke ønsker slikt;)
 
Ikke vanlig i min vennegjeng, så regner ikke med det her :)
 
Er det lov å si at jeg håper jeg får det? :) fikk det sist, og var så koselig å samle alle vennene mine og få snakke og flire med de. Også når man var veldig sliten :)
 
Er vanlig for nr 1, men ikke for påfølgende barn.
 
Fikk sist jeg var gravid, så forventer ikke å få denne gang:)
 
Nei, ikke vanlig i mine kretser, og jeg vil ikke ha det heller. Føler at den tradisjonen er veldig fremmed. Jeg vil mye heller snakke fortrolig med gode venninner én og én. Jeg synes også det er litt ekkelt å skulle feie en baby som ennå ikke er født; mye kan skje..
 
Back
Topp