Er babyen snill?

Alle mener sikkert at egne barn er snille og søte, selv om mange sikkert også har enkelte øyeblikk de mener det stikk motsatte :p jeg tror jeg reagerer mest på spørsmålet fordi eldste skrek det meste av døgnet så når folk spurte om han var snill og mente "er han enkel å ha med å gjøre" så var både ja og nei feil svar. Han var selvfølgelig snill, men likevel ikke enkel.

Så kan man jo svare det :) At baby er snill men gråter mye etc :)

Reagerer dere på det spørsmålet? Fikk det med eldste, og får det nå også, og det plager meg litt. Sist hadde vi kolikkbarn i seks mnd, men det kunne ikke falle meg inn å tenke at han var slem av den grunn. Har ellers ganske få ting jeg har reagert på, men akkurat den liker jeg ikke så godt.
Vi snakket om akkurat dette her i går, jeg og mamma. Teit spm mener vi, da en baby aldri gråter foe å være slem! :) (selv om ja, vi vet hva dem mener)

Skjønner hva du mener!
Tror du vi tolker d feil fordi vi er utslitte selv?

Jeg kan jo bli festlig når ungen kommer, kommer til å reagere på alt som blir sagt [emoji23] jeg er hormonell nå, så hvordan reagerer jeg da etterpå? [emoji87]

Hahaha, jeg er i hvert fall like emosjonell nå etter fødsel, og mener å huske det tar minst ett år før det nærmer seg stabilt igjen [emoji23] jeg tror jeg tolker det feil fordi jeg er sliten og hormonell, mens jeg ellers sikkert ikke ville tenkt noe videre over det.

Jeg pleier å si med en humoristisk tone: "nei, babyen er kjempe slem" :p

Ellers plager ikke spørsmålet meg egentlig, for vet jo at de egentlig ikke mener at baby er slem om den ikke er snill :)

Back
Topp