Er babyen i magen en overraskelse?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Veldig overasket! Jeg har i utgangspunktet vanskelig for å bli gravid siden jeg har sjeldent eggløsning og mensen, i tillegg hadde vi vært veldig forsiktige siden vi ikke ønsket barn så raskt etter førstemann :-p
Alarmen i hodet mitt gikk for fullt når jeg plutselig ble spykvalm under et møte, og siden jeg aldri blir syk og kjente igjen den kvalmen med en gang, gikk turen rett til apoteket for å kjøpe en test! :-)

Vi har prøvd i snart 2 år. Jeg er 45 år så det er tøft. Har 2 barn som kom i 2003 og 2006. Det var enklere. Har hatt 2 aborter men nå har vi funnet hjertelyd. Det var det ikke de 2 andre gangene.

Trudde jeg ikke var i El lenger så hadde sex uten kondom ble vist en overraskelse på oss gitt :)

Planlagt. Gravid 6 mnd etter jeg sluttet på p-ring, men tok tre måneder før jeg fikk mensen og EL. Så prøvetiden blir vel 2-3 måneder:)

Kom som en overraskelse her :) Gikk på cerazette, så mistet mensen, fikk mensen to ganger på 6 mnd, så var litt obs, hadde derfor billigtester tilgjengelig og tok jevnlig bare for å sjekke :p En morgen våkna jeg ganske tidlig og måtte tisse, tok da en test bare for å sjekke, viste ingenting så jeg gikk bare å la meg igjen. Da jeg våkna noen timer etter å gikk på badet lyste det to streker mot meg! :o Kjørte rett på apoteket og kjøpte 3 tester :p Alle var positive :)
Jeg og kjæresten hadde allerede snakket om barn, så vi var enige om at vi ville ha barn sammen, en gang. Men er ikke alt vi kan planlegge :) Både min og hans familie syns det var på tide, selv om vi bare hadde vært sammen 1 år da vi fant det ut. Vi nærmer oss 30 år begge og jeg har ei jente på snart 5 år fra før :)
Vi gleder oss veldig! :D

Back
Topp