Er babyen i magen en overraskelse?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Viss ikkje, kor lenge prøvde de før spiren satt? :-)

prøvde i 5 år...
4 runder pergotime uten nytte.... 2 runder gonal f. hvor første runde så kom mens alt fortidlig etter å ha satt ovitrellen... så nei ikke noen stor overraskelse, men samtidig litt overraskende at vi endelig fikk det til...

Veldig planlagt og veldig ønsket men trodde ikke vi skulle få det til, så sånn sett en overraskelse :happy: Prøvde i 2 år (ivf) og lyktes på det siste egget vi hadde på frys (har hatt 10 innsett på disse 2 årene)

Sånn halvveis planlagt..
Sluttet på p-ringen rundt påske og nå er vi i uke 10+5 :) -så vi ble fort gravide!

Veldig ønsket, men uplanlagt. Jeg blir veldig fort gravid så plutselig var det en spire i magen. Blir mitt første barn, gleder meg veldig ❤️

Planlagt! Prøvd i ett år med 2 SA. Også hatt en SA før vi begynte å prøve. Håper veldig den sitter nå! 11+3 i dag og siste tul på fredag

Prøvde først flere gang i løpet av et års tid, mistet tre ganger, haddr pause ca 1-1.5 år, for så å prøve igjen. Da satt spira på første forsøk. Uke 14+1 i dag:) kjenner sprell oftere og oftere nå :)

Planlagt :-) Sluttet med p-ring våren 2015, men hoppet av i svingen fram til november 2015 (da skulle vi på bryllupsreise). Etter det har vi prøvd veldig aktivt med temping og EL-testing, så var prøvere i ca 6 mnd. Er 12+1 i dag.

Både planlagt og ikke. Hadde egentlig bestemt oss for å vente, etter at vi hadde en SA i mars, og jeg fikk ny jobb. Men naturen lurte oss litt, og nå er vi 14+0 i dag <3

Veldig overraskende

Planlagt, men den satt før vi egentlig hadde begynt å prøve :) Føler oss veldig heldige!

Prøvd inaktivt siden januar 2015, ble gravide i juli. Senabort i uke 18/19 i november, aktiv prøving etter det. Er nå 14 uker og fått bekreftelse to ganger på tul at alt er normalt denne gangen :D ❤️ Ikke overrasket over at jeg ble gravid, heller at jeg ble gravid selv om vi bare hadde samleie en gang siste pp.

Planlagt. Ble gravid på første forsøk, nesten før vi rakk å prøve ❤ tok ut spiralen i april, men mannen var vekke med jobben da. Spiren satt i mai (når samboer kom hjem). 13+5 idag ❤

Vi snakket om det og jeg ikke gikk på p-piller fra før så bestemte oss for og prøve. Satt på første forsøk, noe som var overraskende! :D

Back
Topp