Er andre mistenksomme?

Svigermor synes jeg så litt gravid ut, pga en slags ny glød i ansiktet..så litt mer markert ut, eller no..!!? Men en tante sa plutselig at jeg så veldig sliten ut i ansiktet, og lurte på om jeg var gravid,...haha:p
 
Her er det nok mistanke fra flere hold, men ingen som har spurt direkte enda...håper i grunnen at vi kan holde det slik til vi har gjennomført duotesten. Kanskje vi kan fortelle det på julaften, da kommer mine foreldre og svigermor og feirer jul med oss :)
 
Har bodd i om egen hule. Ikke orket annet. Tror det går et lys opp for noen når vi forteller det.
 
Da ble vi faktisk avslørt i går av kompisen til sambo faktisk! :p han kjenner sambo veldig godt, og fikk mistanke...spurte i går om det var noe på gang, og vi fant ut at vi ikke ville lyve :p jaja...blir vel katta ut av sekken etter nyttår uansett...er rundt 14 uker da, og har da hatt to ul, så da må det vel være greit å si det :) er sykmeldt frem til da... :(
 
Jeg ble avslørt av to kollegaer på julebordet i går :p jeg bestilte kjøttet mitt gjennomtenkt, drakk ikke øl (drakk en halv munkholm, men orket ikke å late som det var vanlig øl og drikke mer) også måtte jeg dra kl 9 fordi jeg var helt utslitt. Heldigvid virket det som om de to var de enste som plukket det opp, gutta på jobben virket ikke som de la merke til det engang. Spent på mandag om de sier noe da ;-)
 
Jeg har fortalt det til mamma og pappa, og de aller to nærmeste venninnene mine. Kollegaer merker ikke noe for jeg er langtidssykemeldt :p men datteren min snakker om baby hele tiden og navn og sånt. Jeg har ikke sagt noe som helst til henne. Men hun har skikkelig 6. Sans så det overrasker meg ikke :p
 
Jeg ble avslørt av to kollegaer på julebordet i går :p jeg bestilte kjøttet mitt gjennomtenkt, drakk ikke øl (drakk en halv munkholm, men orket ikke å late som det var vanlig øl og drikke mer) også måtte jeg dra kl 9 fordi jeg var helt utslitt. Heldigvid virket det som om de to var de enste som plukket det opp, gutta på jobben virket ikke som de la merke til det engang. Spent på mandag om de sier noe da ;-)

Elsker at du bestilte gjennomtenkt kjøtt :D
 
Back
Topp