For å si det sånn, så ligger den å støver ned... kan vel telle på en hånd hvor mange ganger jeg brukte den. 
★☆★Duppedingsen★☆★
★☆★Duppedingsen★☆★
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har den jeg og. Elsker den! Brukte den til og med når vi gikk over til flaske.Jeg har kjøpt ammeputen Doomoo buddy Large. Jeg har ikke testet den på amming ennå. Men har mye vondt i ryggen og har brukt den i flere mnd allerede både mellom beina i senga og i sofaen som støtte. Den har en fin str og jeg kan forme den som jeg vil. Gir god støtte til ryggen min og bruker den også for å legge beina høyt når kroppen streiker. Kunne ikke vært foruten og ser for meg at den blir til god hjelp når ammingen starter eller når han skal slappe av på fanget. Da trenger jeg ikke å bygge opp med puter.
Jeg håper veldig å kunne amme denne gangen og nå lurer jeg på om det er nødvendig å investere i en ammepute? De fleste av venninnene mine sverger til det, men den korte tiden jeg ammet forrige gang lå den jeg hadde fått låne omtrent ubrukt. Fant liksom ikke noen komfortabel stilling med den, verken for meg eller babyen.
Brukte/bruker dere egen ammepute eller er det bortkastede penger?
HahahaDet er jo veldig individuelt. Jeg måtte ha det i begynnelsen, men han lå bare på fanger og armen min når han ble større. Søstern min som har gedigne pupper trengte ikke pute for å "løfte baby opp til puppen".