Er alt utstyr på plass?

  • Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet
Mangler bilstol, bæresele, brystpumpe, småting og klær! Faktisk ikke kjøpt et eneste plagg enda :p
 
Mangler nesten alt :p Har fått på plass vogn og litt klær, og der er alt. Men tar det helt med ro, har enda god tid, og skal prøve å få alt på plass i juni. :)
 
Mangler det meste av "store" ting,Jeg vil egentlig ikke kjøpe tripp-trappstol, seng, stellebord/kommode og slikt før vi har flyttet ferdig, men skulle det dukke opp et supertilbud så handler jeg det nok før uansett. :)
 
Han får ikke lov å komme på mange uker enda, men OM han hadde kommet nå så hadde vi manglet litt. Men tror mannen og familien hadde klart å skaffe det mest nødvendige, feks bilstol, madrass og funnet frem og vasket klær.
 
Vi har ikke kjøpt noe enda, har vært mange ganger innom barnashus men ikke funnet det jeg ønsker å kjøpe enda:/
 
Mangler base til bilstolen og stellekommode til badet.

Og så må alt av klær og sengetøy vaskes. Men utover det kommer vi oss nok igjennom den første tida :)

Prøver å minne meg selv på at butikkene faktisk ikke stenger og at det er greit å utsette ting man kanskje ikke trenger :p
 
Mangler babysitter, tripp trapp stol, sengekant, flere sengsett, klær, stelleutstyr, ammeutstyr. Og sikkert noe mer småting:happy:
 
Er førstegangs og føler meg litt på tynn is mtp hva en baby trenger av klær i juli og hva som er høyst nødvendig: Fortsatt så usikker på hva jeg kommer til å bruke..

Har kjøpt bilstol, vogn, tripp trapp m/newbornseat, ammepute og senga er klar med "tilbehør".
Kjøpt noe klær, men synes det er mest vanskelig :p kan jo være alt fra 10 til 30 grader i juli..
 
Uff jeg føler vi har kjøpt mye men mangler mye. Første barnet så begynte på scratch :) vi har kjøpt inn vogn, ergobaby360 (mangler newborn innlegget), babycall, noen klær, kluter. Skal få låne vippestol, dyner, vugge og bilsete. Ellers mangler vi seng, kommode, stellebord, "badesete" og sikkert mange andre småting som jeg enda ikke kommer på. Vet dere om det finnes en "dette trenger man til første barnet" liste en plass? Evt tips og råd fra dere:)
Hilsen førstegangs mamma :)
 
Uff jeg føler vi har kjøpt mye men mangler mye. Første barnet så begynte på scratch :) vi har kjøpt inn vogn, ergobaby360 (mangler newborn innlegget), babycall, noen klær, kluter. Skal få låne vippestol, dyner, vugge og bilsete. Ellers mangler vi seng, kommode, stellebord, "badesete" og sikkert mange andre småting som jeg enda ikke kommer på. Vet dere om det finnes en "dette trenger man til første barnet" liste en plass? Evt tips og råd fra dere:)
Hilsen førstegangs mamma :)
Her på barnas hus har de laget en oversikt over hva du trenger :) sikkert myye av det du ikke trenger også da :p

http://www.barnashus.no/tips-og-inspirasjon/gravid/
 
Har handlet en del av det store tingene, men mangler vogn.
Mangler også babycall, pumpe og flasker og mye klær, kluter og den slags.

Har litt tid enda, men alt bør være på plass fra slutten av mnd, da jeg kan kommer til å bli innlagt en god stund før:) Ikke så lyst å overlate innkjøpene til andre!
 
Mangler overraskende mye. Selv om dette er nr 3, mangler vi seng, stellebord, vognbag, og en del klær. Har 2 jenter fra før, og dette blir en gutt så trenger en del sengetøy og tøy. Men kjenner jeg egentlig ikke stresser så mye. Burde kanskje begynne å få litt mer i hus snart
 
Mangler bilstol og babycall av utstyr
 
Back
Topp