Er alt utstyr på plass?

  • Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Eller manglar du noko før babyen kan komme? :)
 
Mangler bilsete :p resten er enten i hus eller på vei i hus ;)

Og så småting som salver og slikt da :)
 
Kommode. Bilstol skal vi låne. Ellers får vi bare vente og se hva vi mangler. Kanskje trenger vi klær(kommer an på kjønn) & flasker, men det tar vi når den tid kommer ☺
 
Mangler gulpekluter, ammeinnlegg i ull, litt ammetopper, et par nye deler til pumpen og litt stellesaker. Ellers er det meste ordnet med, men ikke alt er kommet i hus enda da :)
 
Har de største tingene på plass så om det skulle dukke opp en overraskelse før tiden er det ikke krise. Mangler mye småtterier, men håper jeg kan kose meg med det de 3 ukene jeg har permisjon før fødselen :)
 
Det meste er på plass. Mangler kommode og stelleprodukter. Vet hva jeg skal ha så ikke noe stress. Hvis noe skulle skje før jeg får kjøpt det inn så er det skrevet ned så da kan mannen dra ut å kjøpe det ;)
 
Av store ting mangler vi bilstol (er bestilt) og stellebord m/tilbehør. Barnerommet skal males. Ellers er d litt småting som må på plass, men enda goood tid da:)
 
Mangle mye. Første baby. Skal kjøpe stellebord og sprinkelseng på neste lønning. Har kjøpt bilstol og bestillt vogn. Litt klær er kjøpt. Få gå en runde snart å kjøpe inn all småting som stelleprodukter. Ammeting har jeg ikke peiling på så vet ikke hvor jeg skal begynne
 
Har ikke oversikt enda. Har kjøpt nye vaskekluter, for det visste jeg at vi trengte. Nye håndklær skal jeg kjøpe og flanell bleier. Kanskje lurt å få en oversikt nå? :)
 
Har ikke så mye enda. Men skaø
Ut å handle i helgen så da blir det mest sansynelig seng og bilstol hvertfall :)
 
Vi skal kjøpe vogn idag :)
Bilsete skal svigers kjøpe når det nærmer seg :)
Og da mangler vi bare stellebord og seng og vippe til lillegutt. . :)

Jeg mangler amme innlegg og brystpumpe :p
 
Har ikke kjøpt inn noe ennå, men vi har omtrent alt vi trenger etter snuppa. :) Bildtolen har min søster lånt så den får vi tilbake, og så skal vi kjøpe ny seng til snuppa slik at grindsengen blir ledig. Ellers har vi det vi trenger fra starten av ;-)
 
Har bare tatt i mot når andre har kommet med ting og tang. Og satt alt inn på det kommende barnerommet. Aner ikke hva jeg har egentlig, men mangler mye. Håper samle-entusiasmen kommer til meg også snart, og ikke bare kommende tanter og venner ;-)
 
Vi mangle en kommode tel klærn. Ellers e alt på plass. Æ har lært av mine tiliar svangerskap at d e greit å være tili ute:)
 
Mangler å bli ferdig med huset :p
Ellers så mange vi litt klær, gulpekluter,amme innlegg osv.
Er ganske rolig
 
Mangler seng, men har en vugge han kan sove i første tiden. Og så vil jeg gjerne ha en base til denne gangen. En i hver bil..så enkelt a
 
Mangle sprinkelsengen :)
 
Back
Topp