Er alt klart?

MIKKI

Andre møte med forumet
Er det noen som har gjort alt klart til den lille? Kjøpt inn tøy, vasket og lagt i skapet? Jeg er 29 uker  på vei, og har nok gjort det for en god stund siden ja. Måtte bare ta tøyet ned fra loftet, måtte bare vaske det og legge det i kommoden.

Hva slags ting er det man bare "må ha"? Har bestemt meg for å kjøpe lammeskinn fra Bånsull/Nøstebarn.  Fryktelig dyrt, men bare MÅ  ha det:) Bleiedunken ligger på loftet i garasjen, og der skal den bli liggende. Må vel ha en  del duppeditter fra apoteket. 

Er det noen som kan anbefale en spesiell type brystskjold??? Så at de har forskjellige merker, forskjellige former...

Så ufattelig lenge til lille gutt kommer..... 

mangler en del ting her... gleder meg til å gjøre helt klart til babyen kommer... åå skal bli så koselig...[:)]

har alt klart her, mangle bare stellebordet..[:D]
Men kommer vel på ting som mangler i siste liten.. hehe

her er noen klær kommet i hus (må bare vaskes) men ellers er ingen ting på plass..må vel kansje få ræva opp av sofan å få ting i hus..er jo ikke så lenge igjen..

Her er allt i hus, men venter på og få flyttet inn på baby rommet.

her er alt klart. mangler bare å vaske klærne, men d venter j m til litt nærmere, slik at alt er helt reint=)

Vi har ikkeno klart enda!!! Panikken begynn smått å ta mæ, men d e ingen vits i å kjøpe før vi har fløtta t ny-leilisen, så...

[:)]Er alt klart? -ER DU SPRØ!!!!! Men,ikke mye å stresse med. Snart ferdig med å male barnerommet,og da skaffer jeg seng,resten kommer etter hvert.[:D]

Huff, er ikke helt klar.. men har nok det meste innkjøpt, er nok bare organiseringen det skorter på.. får vel male komoden snart, sånn at jeg får lagt klærne inn i den! [:D] Heldigvis har jeg en supersnill niese på 12 som skal komme å male den for meg nå til uka, har jo vinterferie.. så det passer bra [;)]

ikke klar nei men har stelebordet ferdig med stellepute på siden både ei venninne å søstern har små greit å ha et sted å stelle de... senga kommer til uka for venninna mi ville bli kvitt den klær har jeg noe av men får vel masse å mange venninner med jente babyer f.eks... ellers har jeg vippestol vogn lekegrind alt sånt etter sander så detta går bra!!!!!!!!!!
god tid ennå!!!!!!!!![:D]

Her står det meste klart... er 30+2 i dag. Mangler amme pute og alt til bleieskift

Huff nei, men tror jeg har det meste siden vi har en gutt fra før og venter en ny gutt denne gangen. Det mest irriterende er et bad som ikke blir ferdig... Grr... Kjenner det plager meg enormt[&:] Stellebord i gangen er jo ikke akkurat ønskesituasjonen da...

Kommet en del i hus her, men kan ikke si at alt står klart på en måte...
Tøy har begynt å samle seg opp og senga står nede i kjelleren sammen med bilsete og vippestol. Vogn og stellekommode skal vi kjøpe om ikke så lenge.. Så får vi bare ta det litt etter litt... LITT må jeg da ha å gjøre i ukene fremover!! hehe!

Vi har ikke alt klart enda[&:] Begynner og bli litt stresset med og få ordnet alt[:o] Skal til Trondheim på lørdag og få kjøp det vi mangler.

[:D]Har kjøpt noe i dag!!![:D]
Nå har jeg kjøpt voksipose ,seng, baby-vippestol og bærebag. Endelig er det liksom noe som er kommet i hus[:D].(Ga tusen kr for alt sammen...)Føler at jeg har gjort et kupp[:D]
I morgen skal jeg se på vogn,så dette går snart i box! [:D]Madrass til sengen har jeg kjøpt også ,den blir levert i morgen[:D] Hmmm,dette går fremover[:D]

Hei!
Her er det meste klart. Klær vi trenger første ukene er vasket og lagt i stellekommoden. Vogga står klar hos mamma og pappa, de skal hente madrassen til den på mandag. Senga ligger flatpakket under senga vår + tilbehøret til den.
Vi har bilsetet på loftet, ammepute, skinn og dyner er klart. Eller fikk jeg telefon her om dagen at vogna vi har bestilt har kommet. Mangler i grunn bare stelleveska og babycall.
Litt annet småplukk mangler vi sikkert, men de tingene får vi ta etterhvert.[:D]

Back
Topp