Er alt klart?

Skravlepapegøye

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Har dere alt klart til babyen kommer? Hva er det evt. Som gjennstår? :)

Ikke helt ferdig her enda, men det nærmer seg! :) Ikke montert bilstom og base i bil enda. Bilen MÅ vaskes først :p egentlig bare småtterier som er igjen da :)

Nå har vi det meste klart! Sikkert ting vi trenger/vil ha, men det finner vi ut av etterhvert :) basen monterte vi i bilen idag :D 38+5, så nå hadde det virkelig ikke gjort noe om han kom :p

Tja, babyen kan fint komme nå.

Det ser ikke ut som det kommer en ny baby innen en 3 ukers tid nei.. ;) Mangler å få i stand seng, kommode, vogn, bilsete... hmmm.. Ja kanskje det meste:p Men det går bra da;)

Alt klart, må bare få hentet dynen jeg skal få av min søster :)

endel som mangler men kommoden er på plass og klæra er bretta inni.. og masse kjærlighet, omsorg og pupp har jeg .. ;) sååå det er ingenting som mangler når h*n bestemmer seg for og komme ;) senga og sånn kan gubben skru opp når jeg er på sykehuset han får alltid fart i rompa når det er i siste liten! :P

Mangler noen småting men snart er alt i boks :) skal kose meg den siste tiden med å fikse litt på barnerommet og slikt :D har enda ikke pakket fødebagen så må vel gjøre det også snart

Mangler badebalje, men det hentes denne uken :-) og vognen skal også komme dennr uken :-D 37+6 i dag!

Skal sette basen i bilen i morgen (fotballgjengkjører for vår datter i dag og trenger all plassen i baksetet) Fødebag skal pakkes i dag (har funnet litt frem allerede) og klær t baby når vi skal hjem skal jeg også finne frem i dag. Ellers et det bare å skifte på babyens seng, men det gjør datter mens vi er på sykehuset :)

Så alt er igrunn klart <3 -18 dager igjen, men har mistanke om 8 (de andre to kom 10 dager før)

Føde bag og stellebag klare. Bare basen skal monteres i bilen etter en vask og små finish på baby rommet. Er klar så h*n må bare komme.

Mangler madrass til senga, vaske+sette inn bilstol, vaske en klesmaskin med ull, samt pakke fødebag. Men ellers er alt på stell. 37+6 i dag.

Det aller meste står klart. Mangler bare noen småting i fødebagen nå og å montere bilstolen i bilen, så er alt klart :D

Må få vasket bilstolen, basen satt vi inn igår (veldig rart og koselig å se en bilstol baki bilen!) og skal hente en bilstolpose min svigermor har strikket. Lille frøkna må bare komme ut nå altså.. 37+1 :)

Alt klart :-) Mannen monterer stolen i bilen når vi er på sykehuset.

Det meste er klart :) skal re opp vugge og kurv i dag, har ikke montert base, vaske bilen først :) litt igjen å pakke ned i fødebagen :) 38+ 2 i dag :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Kun vaske noe ull for hånd, legge et par ting til i fødebaggen, pumpe luft i dekkene på vognen og vaske badebaljen. Småtterier! Nå er jeg klar!!! :)

Er ferdig med alle innkjøp. Eneste som mangler er å få redd opp dagsengen og å få basene til bilstolen montert i bilene. :) Skal gjøre det i løpet av uken. :)

Back
Topp