Jeg krysser fingrene for dere jegHahaha, det skal jeg gjøre vettuKan be gubben om å prøve det i morgen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg krysser fingrene for dere jegHahaha, det skal jeg gjøre vettuKan be gubben om å prøve det i morgen
![]()
Jeg krysser fingrene for dere jeg![]()

Ja, blir veldig bra når det blir helt ferdig.Nye møbler er jo digg daAlltid kult med noe nytt, men greit å få det på plass før bebis kommer
Blir bra til slutt vettu
har du lenge til termin?
![]()
Mannen jobber så mye så har ikke helt tiden til å få alt på plass med det samme. Er jo begrenset hva jeg får flyttet på og bært. Har 14 dager til termin. Gleder meg veldig til å treffe prinsessa nå altså. 

Er 37+3 nå og har hatt fødebagen klar i 2-3 uker nå, då eg fekk første mann i uke 36+ 4har innsett nå at eg nok kjem til å gå til nærmere termin denne gang, og prøver å snu mentaliteten litt så det ikkje skal bli så lenge å vente. Ikkje bare bare det
Ellers trur eg at me har alt frå første gang, men vil ikkje sette opp vugga i stova eller senga på soverommet før han er her. Kjekt å følge alle gravidere her inne nå opp mot fødselen!

Ja er nok like greit å forberede seg på overtid, så kan me heller bli positivt overraska om det skulle bli litt før terminEr ikke bare bare når en fikk nr 1 først og tiden går og går med nr tosliter med det samme selv, men tror nok det blir overtid her
![]()
Ja er nok like greit å forberede seg på overtid, så kan me heller bli positivt overraska om det skulle bli litt før termin![]()