Er alt klart til babyene kommer?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Termin om 5 dager, og nesten alt er klappet og klart. Sengekant har jeg ventet med å kjøpe, da jeg ikke veit kjønn. Og blir det gutt, mangler jeg litt sengetøy og klær. =)

Vi holder på å pusse opp rommet til storebror slik at han kan flytte ut av vårt rom (hvor han har bodd siden vi flyttet i sommer). Planen var å bli ferdig innen november slik at storebror kunne flytte inn på eget soverom og i "stor-gutt-seng", men ser ikke ut til at vi blir ferdig med rommet hans i nærmeste fremtid.. Så er fare for at det blir fullt på soverommet vårt med 3 senger og kommoder med klær til to barn :S Men ellers er alt i boks :)

Her er vi sent ute! Fødebaggen er ikke klar, senga er ikke skrudd sammen, og jeg har ikke fått ordnet med klærne enda. Huff, føler tida flyr for fort avgårde. Heldigvis har vi alt av utstyr fra gutten som nå er 1,5 år :-)

Mangler fortsatt underlag til stellebordet og må få hengt opp gardiner på barnerommet. Og ikke minst få ryddet og gjort klart der inne, selv om hun skal sove inne hos oss i starten. Sykehusbagen er så godt som klar, skal kjøpe de siste tingene jeg mangler i morgen.

Skal bare kjøpe sminke fjerner servietter og legge noen løspenger i ei gammal lommebok. Å slenge det i bagen. Så er fødebagen 100% planen er å ta bilstolen ut i bilen i løpet av uka, og kanskje vogna. Vurdere å bli hos mine foreldre fra neste helg av, da jeg uansett skal ned å ha jentekveld med ei venninne. OM jeg klarer å være så lenge vekke fra sambo da :( det gruer jeg meg til!

Det meste er klart :-) Skal pakke fødebagen i løpet av uka, må bare handle inn siste rest..Er helt blakk, så håper nav hiver seg rundt og betaler ut sykepengene mine snart :/

Back
Topp