Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Absolutt ikke eller vi har ting i hus fra søsknene, så har vel det vi trenger. Eneste er at vi får fortsatt ikke 3 bilstoler inn i bilen så det må vi finne en løsning på... Ellers mangler å flytte seng og stellekommode opp på rommet vårt og badet samt rydde og sortere alt av klær til barna... Tenker jeg potler med det når jeg begynner i permisjon. Pusser opp stua nå så har litt siste innspurt der før jul som blir prioritert men så trenger vi nok en ny vognpose da mellomste bruker posen til vigna selv når hun sover i bhg.. Har veeeldig lusst på en risarosa pose!
Jaa mangler vogndyne men kommende bestemor skulle kjøpe det til oss heldigvis er alle de store tingene klart, det blir jo sikkert å kjøpe flere små ting etterhvert som han blir født men har så jeg klarer meg en stund haha
Haha hverken seng eller vogge er i hus, men begge deler er kun 10 min kjøring hos familie, skal arve og få i julegave, så det kommer jo fort på plass når det må, resten er på plass da sånn nesten... Klarer oss til vi ser hva vi trenger
Tja... Egentlig så er nok ting klart, men det er noen ting jeg ikke har fått helt orden på. Vognposen skulle vært vasket/renset, men har dyne til vognen også, så er ikke krise. Sprinkelsenga må settes opp, men vi vil prøve å ha ham i babynest i senga vår til å begynne med. Vognen burde nok impregneres, og bilstolen må settes i bilen. Men er fortsatt 11 dager til termin... Av andre ting så vil jeg gjerne ha huset rent og pent, men finner ikke helt ork til å ordne det. Kanskje det blir litt mer ork når jeg kan pynte til jul samtidig Så, småen er hjertelig velkommen når han vil, men hvis han drøyer det litt til, så er jeg kanskje helt klar.
Ja, sånn ca Fødebagen er pakket, og klærne er vasket og lagt i skuff. Senga er redd opp, og stelleplassen klar. Leikegrinda er satt opp i stua (baby må få litt privatliv, med to viltre søsken i hus) Må hente ned vogn og bilstol fra loftet, og hente dag-kurven hos svigerfar (arvegods), men det kan vi også gjøre etter fødselen hvis det skulle skje snart Har ikke termin før julaften, så har dessverre antakelig veldig god tid...
Klær er vasket, vogna er reingjort, venter på både vognpose, stelleveske, babynest og div. i posten.. Har termin i midten av desember, og regner med alt er på plass til da.
Bestemmer baby seg for å komme før går det helt fint det også
Ja, har fått alt nødvendig i hus- heldigvis punktene på lista som gjenstår er ting vi ønsker oss eller fint kant kjøpe etter han har kommet. Jeg har veldig lite trua på at han kommer før januar da, så hvis det stemmer har vi god tid