Er alt klart til babyen kommer??

Mangler litt stelleprodukter, madrasser og det å sette opp vugge og lekegrind, samt å vaske klær..
Ååå som jeg gleder meg! Vogna står til pynt i stua[emoji7]

:hilarious::hilarious::hilarious:

Denne kjenner jeg meg også så igjen i!!! Må bare bli ferdig med eksamen i juni sååååå skal jeg få gjort ALT jeg ikke rekker/orker/klarer nå :confused::p:rolleyes:

Jaaa, er det ikke frustrerende?? Jeg er så lei av skolen nå og vil bare gjøre hjemmet klart til lille baby kommer!

Jaaa, er det ikke frustrerende?? Jeg er så lei av skolen nå og vil bare gjøre hjemmet klart til lille baby kommer!

Jepp! Gjøre klart til baby, og ligge på sofaen og spise [emoji12][emoji23][emoji85]
Det hadde vært perfekt! [emoji16][emoji1316]

Mangler bilstol bare, egentlig. [emoji14]
Og flytte. Sette ting på plass.

Kjøpt litt, men mangler en del. skrudd opp stellekommode og seng i dag:)

Mangler ikke det store;lillebror arver mye etter storesøster og min fetter[emoji5]må pakke fødebaggen;ta ned og vaske vugga. ..å så har jeg ei trapp i hus som skal males og hus som skal vaskes utvendig. ..blææææh....

Mangler egetlig bare vogn, men har også lyst på babynest uten at det er en nødvendighet da:p

Jaggu fikk jeg ut fingeren idag, takk Gud for nettshopping å mye salg på Komplettapotek.no. :D fikk handlet både flasker,salver,oljer,kremer, badetermometer , og div stelle artikler pluss ergobaby 360, lillelam ullpledd, babynest, smokker og noe småtterier till:D bankkortet svir:wacky:

Jaggu fikk jeg ut fingeren idag, takk Gud for nettshopping å mye salg på Komplettapotek.no. :D fikk handlet både flasker,salver,oljer,kremer, badetermometer , og div stelle artikler pluss ergobaby 360, lillelam ullpledd, babynest, smokker og noe småtterier till:D bankkortet svir:wacky:
Hørtes jo ut som en produktiv runde det:) så fort jeg fåe penger skal jeg bestille delene jeg mangler ril beystpumpen fra apotekhjem. Var så billig der:)

Hørtes jo ut som en produktiv runde det:) så fort jeg fåe penger skal jeg bestille delene jeg mangler ril beystpumpen fra apotekhjem. Var så billig der:)
Ja nå var det sannelig påtide å få hodet til å forstå att det snart kommer en till i familien :)
Der var det et sabla godt utvalg gitt,men mye var dyrere enn på Komplettapotek.no :)

Har det meste klart, men fortsatt en del som burde vært gjort før hu kommer. Er 4-5 uker til vi blir satt i gang så fikk litt panikk i går [emoji85]

Back
Topp