Er alt klart til babyen kommer??

Ikke i bruk

Forumet er livet
Nå et det faktisk ikke så lenge igjen til det er deres tur til å føde [emoji7] [emoji4]

Er alt klart? Har dere får det viktigste i hus? Eller mangler dere noe enda??

Mangler en del klær og en del utstyr :P Må spare litt mer penger før vi tar siste shopperunde. Vi har det viktigste(tror jeg...?) så hadde ikke vært krise om hun kom før vi rakk å kjøpe alt. Hadde muligens blitt litt knapt med klær i riktig størrelse men :P

Føler ikke noe er på plass, men har noe klær og en seng så stresser heller ikke så mye, ennå ;)

Har det meste i hus, men ingen ting er klart :p

Må vaske klær, skru sammen lekegrind, ordne sengen, kjøpe en kommode til klærene hennes.

Men stresser ikke, tar det når permisjonen starter, om hun kommer før det, så får mannen be sin mor eller noen om hjelp mens jeg er på sykehuset :p

Mangler hus:nailbiting: Så håper ikke han melder tidlig ankomst. Pusser opp og kan ikke bo hjemme. Alt må bare vente til det forhåpentligvis er klart om to uker...da må det bare vaskes ned og flyttes inn....SÅ skal jeg begynne å tenke på babyen!

Mangler en hel haug med ting! Og rommet hennes er fortsatt "roterommet"! Skulle ikke tro at vi venter barn egentlig[emoji85] Men skolen og eksamenstiden krever alt av tid og krefter[emoji849]

Føler at denne memen er meg for tida. Bare bytt ut døden med graviditet og fødsel!
82ea755f5d23323b121813a646618aa8.png

Har bare vogn, bilstol og seng i hus.... er sååååå treg av meg med å handle inn denne gang... blir nermest litt sliten av meg selv...

Vi har handlet alt, men har ikke malt det som skal males, eller montert noe av det som skal monteres! [emoji57]
Men fikk beskjed i går av venninner om at skjer noe før tiden- så fikser de for oss mens vi er på sykehuset! Har verdens beste vennekrets [emoji171] de skulle komme med klær dersom vi manglet noe, og fikse utstyret [emoji7]

Mangler kun babycall, ellers er alt kommet i hus hvertfall. Ingenting er montert enda, det tar vi når det nærmer seg litt mer, men jeg har vaska slt tøyet i str 50 og 56 og lagt i kommoden. Gleder meg skikkelig til å skru sammen sprinkelsenga og sette sammen vogna:Heartred

Mangler så og si alt, men har fått storebror over i ny seng og fått tilbake litt utstyr vi hadde lånt ut, så nå nærmer det seg vel :p mangler vogn, klær, oversikt [emoji85]

Alt er ikke klart, men tar det litt etter litt :) Vogn, bilstol, stellebord og seng er på plass. Må vaske og se over babytøyet for å se om vi trenger mer. Ellers må sengetøy og kluter vaskes og vuggen vi skal ha i stuen må hentes (skal låne fra svigerinne) Bæresele og bæresjal er lånt fra min søster og er akkurat ferdigvasket, hun skal også ta med vippestol når de kommer hjem på ferie i sommer

Tenkte å kjøpe inn babycall og termometer (feber) før mini kommer, vurderer også tripptrapp stol med nyfødtsete. Holder på å strikke babyteppe som jeg håper blir ferdig (mamma har et ferdig, så det er evt klart om ikkje jeg blir ferdig), så har jeg planer om å sy et babynest

Vogn, bilstol, seng, vippestol og babycall er på plass [emoji4] mangler litt klær, men det stresser jeg ikke noe med! Må også vaske klær og få det i kommode [emoji6] føler jeg er i rute ihvertfall!

Mangler madrass til seng, det bestilte vi idag. Ellers så har ikke den nye, lille vogna kommet enda, men det kan vi ikke gjøre så mye med heller. Har også ønsket å ha en lekematte, spørs om det er noe i prioriterer med det samme

Mangler en hel haug med ting! Og rommet hennes er fortsatt "roterommet"! Skulle ikke tro at vi venter barn egentlig[emoji85] Men skolen og eksamenstiden krever alt av tid og krefter[emoji849]

Føler at denne memen er meg for tida. Bare bytt ut døden med graviditet og fødsel!
82ea755f5d23323b121813a646618aa8.png

:hilarious::hilarious::hilarious:

Denne kjenner jeg meg også så igjen i!!! Må bare bli ferdig med eksamen i juni sååååå skal jeg få gjort ALT jeg ikke rekker/orker/klarer nå :confused::p:rolleyes:

Back
Topp