Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nope.. Har ikke henta hjem bilsete og vogn (står hos svigers)...og har ikke handla stellematte og ammesingleter
Må ogsp vaske bad..og bil
SÅ er det klart
Det begynner å nærme seg. Det som mangler nå er å vaske de siste klærne, og ordne litt fødemat som skal stå klar i kjøleskapet. og nytt minnekort til kamera
Få på plass seng og vugge,og gjøre klar barnevogn etter storebror og endel småting, kommer sikkert til å dukke opp etterhvert så lille har kommet til verden
Ja nå er det meste klart! Skal bare innrede litt mer på lillegutt sitt rom og få sprinkelseng som vi arver, men han sover uansett inne i vugge hos oss første halvåret så akkurat det er ikke så stress alt annet er klart og VI er klare!!
8 dager til termin og alt er helt klart for at lillegutt skal komme!! nå går vi bare rundt å venter.. Har helt støv på hjernen og bare vasker dagen lang!
Skal kjøpe seng i morgen, ellers gjenstår det å vaske klær og lammeskinn, og bilen innvendig. Skal også få flyttet over bilsetet til storebror til bak passasjersetet når vi vasker bilen. Det krever litt større åpning å få ut et helt spedbarnssete av bilen, så jeg synes det er mest praktisk å ha det bak førersetet, i tilfelle man må parkere på en smal plass.
Ja og nei. Det eneste vi har klart i leiligheten er kommoden hans med klær. Planen var å sette opp seng, vogn og diverse annet forrige helg som står i boden + pakke bag. Kom aldri så langt, fant på masse annet istedenfor
35+0 i dag så stresser ikke...ennå
Nei, her er så og si ingenting klart, 38+2. Har vaska noen klær og vogn er kjøpt inn. Thats it! Tenker jeg må pakke fødebagen først.. I morgen den dag skal jeg handle det som skal være oppi Ellers har vi det meste fra storesøster på 1,5 år. Må bare finne det frem og vaske det
Termin om 3 uker. Mangler stellebord ellers er alt klart skal kjøpe i morgen. Ellers trur jeg det meste vi trenger er i boks, får heller se når babyen blir født om det er noe vi ev må ha mer av. Tenker da spesielt på klær.
Her tror jeg faktisk alt er på plass nå) mangler gardiner i vinduet men han skal jo sove hos oss en god stund så det er jo ikke krise det baggen tenkte jeg å starte med i morgen er bare 35+0 i dag så er jo ikke stress med den heller egentlig)