er alt for redd for å miste...

HjerteMamman

Glad i forumet
tenker på det nesten hele tia, å skjekker etter er blod men er ikke noe, å har ikke blødd heller.. 7 uker å en dag sia siste mens og aner ikke hvor langt jeg er på vei..
å skal på UL om to uker men drit redd for at det ikke er noe hjerte der [&:]
selv om jeg ikke har blødd ell hatt vondt.. åååh.. helt angst vrak

huff skjønner at du syns dette er tungt... har ingen råd dessverre.. men så lenge du ikke blør eller har vondt så er jo det veldig positivt da[:)] klem

ORIGINAL: VimsePiken

huff skjønner at du syns dette er tungt... har ingen råd dessverre.. men så lenge du ikke blør eller har vondt så er jo det veldig positivt da[:)] klem

jaa,er det... [:)]

ORIGINAL: babyz

uffda!
håper du etterhvert kan begynne å glede deg over svangerskapet og ikke bare gå rundt å være redd.
joda, det er mange som mister, men det er enda flere det går bra med! tenk positivt!! du har jo ikke hatt noen antydninger til at det skal gå galt!
stor klem.

Takk for trøst, betyr mye [:)]

Uffda!

Jeg skjønner deg godt jeg! Jeg er også vanvittig redd for å miste.. Nå har jeg vært så heldig å få sett hjertet to ganger, så nå er jeg litt roligere, men likevell skulle jeg ønske jeg hadde en garanti på at alt ville gå bra..

Ønsker deg lykket til! Å så lenge du ikke blød/har vondter så går nok dette kjempe bra skal du se!! Stor klem!

ORIGINAL: Cameleon

Uffda!

Jeg skjønner deg godt jeg! Jeg er også vanvittig redd for å miste.. Nå har jeg vært så heldig å få sett hjertet to ganger, så nå er jeg litt roligere, men likevell skulle jeg ønske jeg hadde en garanti på at alt ville gå bra..

Ønsker deg lykket til! Å så lenge du ikke blød/har vondter så går nok dette kjempe bra skal du se!! Stor klem!

Jo takk, ja så heldig du er :)) skal på UL neste tirsdag, så for se da:)

Jeg kan ikke si noe som skal få vekk reddselen din.
Men når du ikke har blødd og det er syv uker siden forrige mens.. og testen er positiv er det vel bare å krysse fingrene og håpe..

jeg innbiller meg iallefall at hvis jeg tror det går, så går det...
og hvis jeg har det bra har babyen i magen det bra...

ønsker de alt godt og sender mange gode tanker :)

ORIGINAL: Celene

Jeg kan ikke si noe som skal få vekk reddselen din.
Men når du ikke har blødd og det er syv uker siden forrige mens.. og testen er positiv er det vel bare å krysse fingrene og håpe..

jeg innbiller meg iallefall at hvis jeg tror det går, så går det...
og hvis jeg har det bra har babyen i magen det bra...

ønsker de alt godt og sender mange gode tanker :)

Jo takk :)) takk for "betrygene" ord :) hjelper !=))

Tusen takk for varme ord:) dere er en SUPER gjeng

Back
Topp