Er alle på skjult?

Samme her :p Dere er heldige.
Men snart er det vår tur JaHi123!

Tror ikke jeg har nok innlegg til å følge med på skjult heller :shifty:

Tror ikke jeg kommer til å føde Med det første [emoji85] stresser sikkert kroppen sykt med å håpe og vil føde hver dag [emoji849][emoji23]
 
Jeg er her [emoji6] Tror ikke jeg har nok innlegg til å få tilgang.. Vi får prøve å holde ting litt gående her da! [emoji5]
 
Jeg kjenner jeg er utrolig sjalu på alle dere som har fått baby[emoji7][emoji85][emoji23]

jo takk. haddehan lille her kommet til termin så hadde han vværrt en uke nå - ikke 5,5 :)
 
Får såvidt oppdatert meg innimellom, men ammetåka har tatt over hodet mitt, så multitasking er brått blitt vanskelig. Kommer sterkere tilbake! [emoji14]
 
Alle aktive her som vil må da vel få bli med der tenker jeg ihvertfall? :)

Men er det egentlig lov til å reklamere for, og fra med seg medlemmer herfra til andre fora (som eks Facebook)?
 
Men er det egentlig lov til å reklamere for, og fra med seg medlemmer herfra til andre fora (som eks Facebook)?
Nei, det er det ikke. Og moderstorteamet pleier å være på ang det og gi folk advarsler osv.
 
Nei, det er det ikke. Og moderstorteamet pleier å være på ang det og gi folk advarsler osv.

Må da være lov å si vi har flere plasser sammen? [emoji28] som f.eks. Alle de gangene denne appen ikke fungerer så hadde jeg satt pris på å kunne spørre osv et annet sted også [emoji849][emoji1]
 
Må da være lov å si vi har flere plasser sammen? [emoji28] som f.eks. Alle de gangene denne appen ikke fungerer så hadde jeg satt pris på å kunne spørre osv et annet sted også [emoji849][emoji1]
Det kan man tenke og mene, men det står ganske klart i forumreglene. Men om folk har lest de, har de sikkert glemt de ;) men tviler i grunn på at folk har lest de :p
 
Som nevnt i tråden er det ikke lov på forumet å reklamere for andre forum, som eksempelvis Facebook.

Jeg har ryddet bort den informasjonen som direkte har omhandlet dette nå, og siden den som postet hovedinnlegget om "annen gruppe" selv har redigert dette bort, gir jeg ikke advarsel i dette tilfellet. Håper jeg slipper å gjøre mer med saken i denne tråden senere :)

Minner om at forumreglene også gjelder i private meldinger, slik at det heller ikke er lov å reklamere for/eller be om informasjon om andre forum på direktemelding mellom brukere. Dersom dere er usikre på reglene, finner dere disse i min signatur.
 
Back
Topp