Er alle på skjult?

Hiildeej

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Synes det har blitt så lite liv her inne så lurer på om det er for at alle er på skjult? [emoji28] Jeg selv er for lat til å sjekke om jeg kan dit eller gjøre det som må til for å komme dit[emoji85][emoji23] Jeg vil ikke at oktober 2017 skal dø ut slik desember 2013 gjorde [emoji30]
 
Alle er ikke. Men det er generelt mindre aktivitet inne på skjult også for tiden. Mange folk har vel blitt opptatt med bebiser, så da er det litt verre å være mye på forum ;)
 
Stemmer sikkert som onskedrom sier :p vi er ikke mange igjen som venter og venter.
 
Enda kjedeligere at det har blitt så rolig når man venter venter :p
Men forstår godt at folk er opptatt med nurkene sine :love7
 
Alle er ikke. Men det er generelt mindre aktivitet inne på skjult også for tiden. Mange folk har vel blitt opptatt med bebiser, så da er det litt verre å være mye på forum ;)

Ja du sier noe der kjedelig for oss som
Fremdeles venter da Hva skal jeg bruke tiden på nå liksom
 
Her er jeg for opptatt med ny bebis. Prøver å sjekke innom innimellom for å se om det er noe hjelpsomme tråder eller om noen andre har fått barn :)
 
Er som mange sier, mange som er opptatt med bebisene de har fått :) og de som var veldig aktive, er vel mange av de som faktisk har født også, så jeg ville heller tatt en titt om man kan få tilgang, da har man mulighet til å følge med litt begge steder, da det ofte vil være mer snakk på skjult :)
 
Det er vel flest fødselshistorier på skjult ift åpent feks.

Merker selv at jeg skriver kortere og glemmer det litt bort, selv om min er 1mnd alt, så jeg burde jo begynne å få hodet over vannet :p Husker på det når jeg ammer om natta, men vanskelig å skrive liggende så blir mest mysing (siden jeg bruker briller). ;)
 
Det er vel flest fødselshistorier på skjult ift åpent feks.

Merker selv at jeg skriver kortere og glemmer det litt bort, selv om min er 1mnd alt, så jeg burde jo begynne å få hodet over vannet :p Husker på det når jeg ammer om natta, men vanskelig å skrive liggende så blir mest mysing (siden jeg bruker briller). ;)

Blir sikkert like borte og inaktiv selv når baby er kommet [emoji85] Husker fra sist, alt gikk i glemmeboka og forble i en baby boble ganske lenge [emoji28]
 
Jeg har blitt mye mindre aktiv nå enn fødsel fødsel. Med amming og husarbeid og kos med lille og alt sammen, ja, så blir det ikke så mye tid og ork til å sitte på forum. Regner med det tar seg opp etterhvert. Merker at jeg er mer på nå enn da lille f eks var et par-tre uker (nå er han fem uker), nå.er verden litt mer på rett plass enn i den første tiden etter fødsel..
 
Jeg har blitt mye mindre aktiv nå enn fødsel fødsel. Med amming og husarbeid og kos med lille og alt sammen, ja, så blir det ikke så mye tid og ork til å sitte på forum. Regner med det tar seg opp etterhvert. Merker at jeg er mer på nå enn da lille f eks var et par-tre uker (nå er han fem uker), nå.er verden litt mer på rett plass enn i den første tiden etter fødsel..

Jeg kjenner jeg er utrolig sjalu på alle dere som har fått baby[emoji7][emoji85][emoji23]
 
Back
Topp