Hei. Er alle dere som har vært veldig plaget med kvalme bedre? Jeg syntes det går fryktelig sakte og er kvalm hver morgen og må passe på å spise jevnt hele tiden gjennom dagen. Hvordan er det for dere andre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er fortsatt stort sett sengeliggende og 100% sykmeldt grunnet kvalmen, 16+5 i dag!
Åå så kjedelig å høre Føler virkelig med deg.. Jeg har begynt å jobbe litt men det er tungt og alt overskudd går til det resten av dagen ligger jeg i senga.. Kaster opp mer nå enn når jeg var sengeliggende og 100% sykemeldt, sikkert pga mer stress.. Begynner å lure på om det skal være slik resten av svangerskapetJeg er fortsatt stort sett sengeliggende og 100% sykmeldt grunnet kvalmen, 16+5 i dag!
Ja, har hyperemesis! Prøvde å kutte kvalmestillende forrige, men det gikk skikkelig dårlig så begynte på igjen! Jeg føler likevel at jeg klarer å spise mer nå enn i de verste ukeneDu har hyperemesis?
Jeg har det, og først denne uka (15+3) har jeg klart å kutte ut kvalmestillende. Men må spise jevnt (og sunt) for å ikke få de store kvalmebygene.
Huff, ja jeg kan se for meg det er tungt å komme tilbake på jobb! Ei jeg kjenner ble mye bedre etter uke 19, så krysser fingre og tær for oss ogsåÅå så kjedelig å høre Føler virkelig med deg.. Jeg har begynt å jobbe litt men det er tungt og alt overskudd går til det resten av dagen ligger jeg i senga.. Kaster opp mer nå enn når jeg var sengeliggende og 100% sykemeldt, sikkert pga mer stress.. Begynner å lure på om det skal være slik resten av svangerskapet
Ja, har hyperemesis! Prøvde å kutte kvalmestillende forrige, men det gikk skikkelig dårlig så begynte på igjen! Jeg føler likevel at jeg klarer å spise mer nå enn i de verste ukene
Åå så kjedelig å høre Føler virkelig med deg.. Jeg har begynt å jobbe litt men det er tungt og alt overskudd går til det resten av dagen ligger jeg i senga.. Kaster opp mer nå enn når jeg var sengeliggende og 100% sykemeldt, sikkert pga mer stress.. Begynner å lure på om det skal være slik resten av svangerskapet
Ja jeg jobber bare gradert.. Ca 50%. Krysser fingrene for at det snart blir bedre for oss. Nærmer meg uke 16 så syntes det er på tide nåHold ut, det kan bli bedre! Men kanskje en gradert sykemelding hadde vært noe hvis du er så dårlig?
Jeg får nesten dårlig samvittighet av å si at kvalmen min forsvant over natten for ca 2 uker siden, er nå 15+4.
Men toalettet er jo det verste som finnes. Jeg har hilst så han et par ganger selv de siste dagene. Syns du er helt normal, jegJeg får oppkast-trang bare jeg ser nedi et toalett, det velter seg inni meg. Jeg er virkelig ikke normal.