Er alle Kvalme

Skal og begynne i ny jobb nå 1. September, er fortsatt bare 5+5 så vil ikke si noe enda, men de må jo tro jeg er kjempelat... Håper ikke kvalmen kommer vertfall☺️
Overrasket over alt ingen har kommentert noe. Jeg gjesper jo som en gal! Kan være de bare antar jeg alltid gjør sånn :rolleyes: Lykke til med ny jobb!

Kanskje litt tidlig ennå 5+0 idag, men ingen kvalme enda :) Var kvalmen sist gang, så forventer at et kommer....

Burde kanskje holdt kjeften min i det første innlegget, for i dag har jeg følt meg skikkelig bakfull siden jeg våkna[emoji43] har til og med sovet en time, noe jeg aldri får til på dagen. Ja, ja.. Har i det minste ikke lyst på godteri[emoji28][emoji106]

Burde kanskje holdt kjeften min i det første innlegget, for i dag har jeg følt meg skikkelig bakfull siden jeg våkna[emoji43] har til og med sovet en time, noe jeg aldri får til på dagen. Ja, ja.. Har i det minste ikke lyst på godteri[emoji28][emoji106]

Sånn var det meg også, trodde ikke på at jeg var gravid, tenkte at noe var gale, og ønsket nesten å bli dårlig! Nå angrer jeg på det [emoji23]

Sånn var det meg også, trodde ikke på at jeg var gravid, tenkte at noe var gale, og ønsket nesten å bli dårlig! Nå angrer jeg på det [emoji23]
Det komiske er at det blir feil uansett[emoji23] kjenner man ikke noe er det feil og man blir kanskje bekymra. Er man skikkelig dårlig vil man jo helst ha mindre symptomer. Håpløst[emoji87]

Back
Topp