Er alle klare til babyen kommer?

Jeg var veldig flink en stund, og fikk gjort mye, men så forsvant energien. Så nå venter jeg på permisjon for å få de siste småtingene på plass. Det er klart nok til at vi ikke vil mangle noe viktig hvis han skulle komme nå, men jeg håper på å ha en uke eller to til å vaske litt hus, ordne vogn, og vaske de siste klærne. Har termin 8. des, og perm etter neste uke, så det føles overkommelig. Julegavene derimot... :confused:

Jeg er langt fra ferdig:P er 36+3 i dag og har akkurat begynt å vaske babytøy og sengtøy. Har fått vuggen i stand og vognen er klar. Ellers må jeg støvsuge bilen og få babysetet på plass. Skru opp stellebordet og fått alt som skal i det på plass. Skru opo grindsengen og re den. Fødebagen er ikke startet på. Har handlet inn litt men ligger i en pose foreløbig:P vil også gå pakket ut ettersom vi er relativt nyinnflyttet fått vasket huset og bakt boller som jeg skal fryse før han kommer. Kjenner det gjlr ingenting om jeg går noen dager over sånn som ting ser ut nå;):P

I går gikk det opp for meg at det kommer til å bli ganske tøft med en ettåring og en nyfødt og en mann som ikke kommer til å være hjemme så mye som han har lovet. Så nå kan jeg godt leve med lite søvn, vondt bekken og kule til neste sommer og vel så det føler jeg. Litt panikkangst

Nei..men skriver lister til den store gullmedaljen :-p Håper på å få gjort en del i løpet av helga.. Så skal det bli godt å levere gruppeeksamen i løpet av et par uker, pluss en sak på jobb. Etter det blir det roligere. Mini får ikke komme før termin! :)

Mangler fødebag, vaske bag del til vogn, vaske vuggen, kjøpe stellebord, kjøpe kluter og kurver til å ha dem i. Føler egentlig at det er mye jeg skal ha gjort. Og er allerede 36+3

Back
Topp