er alle ferdige??

Ikke stress jenter. Dere trenger ikke så mye mer enn litt klær, bleier, kluter og vogn til og begynne med. Kjøp heller etter hvert som dere ser at dere trenger ting. Mange av behovene er skapt av produsentene, og dere vil se at dere ikke trenger alt de forteller oss at vi trenger!

Heisann[:D]
Å så godt å høre at det er flere en meg som ikke er ferdige...har jo endel etter tulla da men er fortsatt en del som må ordnes...senga står i esken enda men er kommet i hus da..var hos legen om fredagen og da fikk jeg beskjed om at nå måtte jeg være klar...babyen kan komme når som helst..skal på ul..men har jeg bagen klar da??neida..har sååå god tid(tror jeg da)...
[&o]

Ja, nå er vi ferdige [:D] Kjøpte ferdig alt i dag, mangler kanskje noen småting....men alt det store er handlet [:D]

Neeeeei!!!!Angst!!!!! Har ikke peiling på hva jeg trenger. Dette er jo som sagt før 3 babyen vår,men herregud så distre` jeg er blitt!!![8D]Håper brikkene faller på plass snart

venta på pakken i frå rudo , he endå ikkje fått den[:(]
men når den kjeme so e nok d meste i hus [:D]

Kjøpte noen småsaker i går. Et badehåndkle til, myke vaskekluter, gasskluter, et til laken til vogna. Neste på lista er nok stellebord og ammeutstyr. Resten venter jeg med ja. Produsentene lager sånne fine lange liste til oss at det er jo til å bli frustrert av. Blir jo blakk bare av å se på disse listene jo [8D][:-]

Jeg har kjøpt to stykk jerseylaken 40*80, et tisselaken som jeg skal klippe av sånn at hun bare ligger med det under rumpa, flanellbleier hun skal ha under hodet (sikkel/gulp), tre forskjellige ranglefigurer som kan klypes på kalesjen eller settet på en snor tversover liksom. Så har vi fått dyne, to sengesett, sånt deilig loddent skinn. Det var vel det.... Jo så har jeg måtte kjøpe pumpe til hjulene og sånt trekk til å ha over hver hjul for vi skal trille vognen inn i gangen etter bruk og da slipper vi så mye søl. Da kommer jeg ikke på mere jeg [:)]

Back
Topp