Er alle dårlige?

Jeg er heller ikke kvalm enda. Var ganske kvalm med snuppa. Kan nok variere ganske mye fra svangerskap til svangerskap, og kanskje med tanke på kjønn også. [;)]

jeg er dårlig...kvalm og uggen...spydde tilogmed opp frokosten min,...

Her har den lille morgen/kveldskvalmen jeg hadde forsvunnet *bank i bordet* [:)]

Ikke dårlig her. *bank i bordet* Var jeg ikke forrige gang heller. Blir bare kvalm hvis jeg blir alt for sulten (men det blir jeg jo ellers også) [:)]

Noen dager er verre enn andre, men er ganske kvalm egentlig. Spyr heldigvis ikke så ofte, men føler meg uggen og ekkel i kroppen.

E ikke så dårlig at æ ska klag enda allfall, kjenne at æ e gravid, men ikke så my mer enn d[:)]

Føles som kvalmen ikke e så langt unna, e vææældi uggen t tider, men har sluppe unna greit så langt[:)]

Jeg kjenner ingenting bortsett fra at jeg er veldig trøtt om kveldene! Med de to forje var jeg kvalm før mensen sku være der og helt til 12 uke, spydde og herjet på. Så er spent på om jeg kanskje venter et annet kjønn denne gangen. Og de som sier at en spyr og er mer kvalm med jenter enn gutter tror jeg ikke stemmer for har mange venninner som venter jenter nå og de har ingen kvalme i det hele tatt :) så den myten tror jeg ikke noe på gitt .. !

Mannen der i mot hehe :P han er morgenkvalm faktisk den siste uken hehe. Skikkelig uggen, og han pleier ALDRI være slik sier han selv. Han er skikkelig full i luft og kvalm hehe. De sier joh at pappaene også kan få symptomer så kanskje det er det hehe

Jeg er blitt skikkelig dårlig! [:'(]
Kvalm hele tiden og spyr så fort det er noe å få opp!! [:'(][:'(]

Er ganske kvalm, ja.. Og trøtt.. 

Er også kvalm store deler av dagen.. ikke matlyst, men får i meg det nødvendigste!
Kjenner godt at kroppen er i forandring:)

ORIGINAL: murreliten

Ikke dårlig her. *bank i bordet* Var jeg ikke forrige gang heller. Blir bare kvalm hvis jeg blir alt for sulten (men det blir jeg jo ellers også) [:)]

sign[:D]

hihi er litt dårlig og ganske trøtt:)

Var ikke kvalm sist, og er det ikke nå heller.[:)]

I dag var det tungt på jobben. Kvalmen kom ridende gang på gang, spesielt dersom noen var for nær med ånden sin. Fikk skikkelig flashback, for det var akkurat sånn forrige gang også, hadde bare glemt at jeg ikke tålte lukta av folk.

Bortsett fra problemer med åndedretten til kollegaene, hadde jeg en time hvor jeg skulle lære elevene dansen zorba. Da timen var slutt var jeg helt anpusten, vondt i korsryggen og bekkenet, og magen murra. Vet ikke om sånne aktiviteter er så lurt lenger. Følte virkelig for å gå hjem og legge meg, men hadde ikke samvittigheten til det. Typisk, eller hva?

Jeg er ikke noe dårlig, men jeg har jo noen symptomer. Er veldig trøtt. Har ømme pupper, er kvisete, tett i nesa, er mye sulten og enda mer fysen og tisser mye, spesielt om natta er det slitsomt å fly til badet kanskje 4 g i løpet av en natt.

Dere som ikke er kvalm er heldige!
Jeg er kvalm hele døgnet og har ingen matlyst :( Spyr gjør jeg også. Det er skikkelig slitsomt og vanskelig å sjule graviditeten. Spesielt på jobb...
Men trøster meg med at det går over og gleder meg over at det endelig ligger en spire der inni :)

Back
Topp