Er A-creme kuldekrem?

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Syns eg kan huske eg blei fortalt at den kunne brukes som kuldekrem. Stemmer det?
Eller må eg te apoteket å kjøpe kuldekrem der? Isåfall, kafor ein e anbefalt?[:)]

Jeg ville kjøpt kuldekrem. Kuldekremer skal ikke inneholde vann, gjør de det så blir det vondt verre.. Da fryser det krystaller i kremen som sprenger i kinnene..
Du kan bruke a-creme som kuldekreme, men den må smøres på 15 minutter før man går ut og vil aldri gi like god beskyttelse som en skikkelig kuldekrem.

vann i den så må smøres på minst 20 minutter før
ville heller brukt en vanlig kuldekrem

ORIGINAL: Lillamumitrollet

Er vann i den så da må den smøres på en stund før du går ut.

Har du navn på noen uten vann ? [:D]
Har a-creme, men hadde kanskej vært greit med en uten vann.[8|]

kjøp heller en kuldekrem uten vann, jeg har en fra sebamed. den er veldig god å smøre og drøy i bruk.

Takk for hjelpa alle frøkner [:)]
Stikker en tur på apoteket eg då, berre venta te veslo blir friske fyste [:)]

ORIGINAL: BubbaMedJenta

ORIGINAL: Lillamumitrollet

Er vann i den så da må den smøres på en stund før du går ut.

Har du navn på noen uten vann ? [:D]
Har a-creme, men hadde kanskej vært greit med en uten vann.[8|]

dermica (apotek1  har halv pris på den nå), dr greve, ceridal, avene

ORIGINAL: Mamma x 2 med mage

kjøp heller en kuldekrem uten vann, jeg har en fra sebamed. den er veldig god å smøre og drøy i bruk.

Denne ble vi anbefalt og.. Det er den ENESTE på markedet uten vann og mineralolje.

ceridal[;)]

Klin vanlig gammeldags blå lipsyl på de mest utsatte stedene, ingen over - ingen ved siden. Blå lipsyl burde egentlig hett "overaltsyl".

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Me bruke Bivoksen te Mary Kay sitt Satin hands sett.. Kan brukast te ALT den kremen[:D]

Har null Mary kay produkt, å vel litt leveringstid på da, i forhold te apoteket [8D]

Kan Mary Kay brukes til det? Jippi!!!!!

Det er den feite feite kremen sant?

ORIGINAL: KaffiTøsa

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Me bruke Bivoksen te Mary Kay sitt Satin hands sett.. Kan brukast te ALT den kremen[:D]

Jeg har det oransje, så jeg kjøpte den fete i sølv til gutten slik at han skulle slippe å lukte gammel dame [8D] haha..Digger den, funker på alt [:)]

SEBMADED KULDEKREM! Superlett å smøre ut! Og inneholder hverken vann eller mineraloljer (Ceridal inneholder mineraloljer). 

Back
Topp