Er 8 barn for mye?

Trønderpia * SAS *

Elsker forumet
et personlig spørsmål. Sitter og ser på John and Kate pluss 8, på en av tvkanalene.
Jeg har ei jente på 3, er student og samboern jobber 100% på et verksted. Og jeg føler at VI har hendene fulle. Jeg har til og med sovet dupp i ettermiddag mens pappaen var i garasjen og dattera vår "hjalp" han [;)]
Tanken på 7 barn til er veldig fjern akkurat nå [:D][:D]
dagens tankekors[;)]

Alt for mye for min del ja. Har nok med den ene jeg har jeg[8D]  Tør ikke tenke på hvordan det blir når han får søsken[X(]

Jeg tror nok 8 barn er for mye for de aller, aller fleste!

for de aller fleste er det alt for mye.. du ser jo blandt annet på jon og kate hvordan de har solgt hverdagen sin for å få det til å fungere.

ORIGINAL: TauZa

for de aller fleste er det alt for mye.. du ser jo blandt annet på jon og kate hvordan de har solgt hverdagen sin for å få det til å fungere.

ja i tv serien ser man jo innslag av hjelpere og all den støtten de får finansiert ja. Ikke bare hvor mye tid som går med- men mye penger også.

Det er nok 4-5 for mange etter min smak ja, skal max ha 3.. Men selvsagt er det noen som takler det og "lever" for familielivet. Men blir ikke så mye fritid vil jeg tro, så man har en heltidsjobb i mange år!

Om man har åtte barn kan man i hvertfall se langt etter å jobbe på si [:D] Da blir det en fulltidsjobb i seg selv. Lurer på hvordan det blir når barna skal på fotball, svømming, karate, ballett.. Helst på samme dag.

Og husk: John og Kate har sånne nannyer som hjelper de hver eneste dag. [:D]

ORIGINAL: *KidzMora*

Neida. [:D] 

ikke sant

Mormoren til samboeren min var alenemor til 8 barn[:)][:o]

Jaaaa! For de fleste iallefall[;)]

HEr blir det 2, MAKS 3! Syns det er slitsomt med hun ene jeg har jeg.....slitsomt men sinnsykt bra også[:D][:D]

ORIGINAL: Lullamor

Det er nok 4-5 for mange etter min smak ja, skal max ha 3.. Men selvsagt er det noen som takler det og "lever" for familielivet. Men blir ikke så mye fritid vil jeg tro, så man har en heltidsjobb i mange år!

Men nå skal sant sies at john og kate fikk 6 samtidig og skulle bare ha én til. De fleste andre som får (har fått) 8 får dem over tid og ikke samtidig. Med dagens prevansjon trenger de fleste av oss ikke å ta stilling til å få 8 barn for det skjer jo så sjeldent.

Om jeg sjøl vil ha 8 - NEI! Hadde ikke hatt sjangs til å klare det. Satser på max 3.

Jeg trodde 2 var for mange, så tre, etter det 4 og nå 5... hehe.. men det er det ikke.. Jeg elsker alle like høyt og både de og jeg har det supert [:D]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Jeg venter nr 4, og jeg mener personlig at jeg er gal[8|]

Så ja, 8 er for mye i mitt hode[8D]

signerer...[:D]

Tja, tante og onkel har da 8 unger, tror det går bra hos dem:):)
Hahahaha....[8D]

For enkelte kan d vær for mang, men for andre så e d helt supert tenke æg [:)]

Back
Topp