Er 8+2 i dag....

Krilla76

Forelsket i forumet
og på samme tidspunkt i forrige graviditet begynte jeg å blø... Kom på UL to dager etter og fikk bekreftet at det ikke var liv, hadde heller ikke vært det på et par uker. [:(]

Håper ingen føler seg støtt av dette, men jeg fikk bare et behov for å dele det siden jeg har brukt MYE energi på dette i helga. Hadde termin månedsskiftet sept/okt og skulle gått rundt stor og rund nå. Klarte å legge hendelsen bak meg relativt fort heldigvis, og så var vi så heldige å bli gravide igjen ikke alt for lenge etterpå!! [;)]

Men så langt går alt bare bra den her gangen, og neste mandag skal vi på UL, det gru/gleder vi oss veldig til!! [;)]

Forstår deg godt jeg...Jeg mistet 3 ganger på rad...var helt forferdelig...4 gangen jeg ble gravid ble jeg satt på forskjellig medisiner for og beholde...Idag har jeg en frisk gutt på 1 år [:)]

det går nok bra denne gangen skal du se....Må ikke gå for mye og tenke på slike vonde ting...ikke bra for det svangerskapet du har nå...

Lykke til på neste ul...[:)]

Skjønner deg godt. Her er det magiske tall 10+3. Bikker den om en uke og da blir jeg litt lettere....
Lykke til på UL.

Hurra for deg som har passert grensen!! Det føles mye bedre når den er nådd, så håper du klare å slappe litt mer av nå.[:)]
Jeg passerte min grense på 10+2 for ei god uke siden, og det var deilig!!!

Takk for mange gode innlegg jenter!

Det som var litt spesielt, var at jeg helt fra dagen jeg testet positivt den gangen i vinter, følte på hele meg at dette ikke kom til å gå bra... Kvinnelig intuisjon? Så når jeg begynte å blø var det som forventet nesten, og jeg tenkte også "sånn, da slipper jeg å vente på det lenger". Vet det sikkert høres helt snålt ut! Hadde ikke sånne tanker i det hele tatt med førstemann, og dette svangerskapet føles også helt anderledes ut.

Hurra for alle marsmammaer og kommende babyer!!

Back
Topp