Er 7 uker gravid, men

Mamma`n til Sandra

Gift med forumet
kjenner ikke noen ting til det.

Kjenner jo jeg er sliten, men har ikke ømme bryster, ikke kvalm eller noe.

Andre som og har /hadde det sånn???

Jeg var drittkvalm,men det var alt liksom....det kom og gikk også så det kan være det kommer..=)

Jeg er i uke 17 i morra og jeg har hatt det slik hele svangerskapet, ikke et symptom uten om bitte litt strekksmerter i livmora, men det er minimalt. Ikke vært kvalm en eneste dag og ikke øm eller. Har vært på ul da så vet det er noen der.[:D] hehe...men jeg begynnte å lure før jeg hadde vært der. Så dette er helt normalt.

Jeg er i uke 36 og har ikke hatt noen symptomer hele svangerskapet.
Føler meg akkurat som før. Men husker jeg stressa litt tidligere i svangerskapet over å ikke ha noen symptomer.

Bra det ikke bare er meg da..

Jeg har hatt brun utflod nå i to dager, men dette er et fryseforsøk så da er det normalt med hormonelle blødninger sa de i haugesund..

Får vite mer på fredag når jeg skal på tidlig ul[:D][&:]

jeg fant ut jeg var gravid da jeg var 5 uker på vei tror jeg det var, og jeg hadde ikke noe særlig symptomer i begynnelsen jeg

med datteren min oppdaget jeg at jeg var gravid fordi mensen ikke kom på 2 mnder, hadde INGEN symptom i det helle tatt... Med denne var jeg kvalm, trøtt og alt det der så å si fra dag 1... så det er nok forskellig fra svangerskap til svangerskap..
så tror ikke det er noe å tenke på nei...

Jeg fikk ikke ømme bryster før rundt uke 8, og da kom og kvalmen som et skudd samtidig.

ORIGINAL: *Mamma_82*

Helt normalt [:)]

Men ta deg en tur til en gynokolog og få sjekket. Så du kan slappe av. Kan se liv på innvendig UL nå [:)]

skreiv det tidligere at jeg skal det på fredag [;)]

Jeg er gravid i 5 uke nå, å fant det ut igår. Har nesten ikke hatt symptomer jeg heller.. Bare litt kvalme.. Men, begynner å kjenne litt mere.. Sliter en del med bekkene fra forige svangerskap så det kjennes litt, å ryggen.

ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe

Jeg hadde ikke visst jeg var gravid om jeg ikke hadde fulgt med på mensen min[:)]
ingen tegn på graviditet hos meg - men engste deg ikke! snart vokser puppa!

samme her.  

hadde halsbrann,ømme pupper og var trøtt,men ingenting annet,og det forsatt hele svangerskapet. Var ikke kvalm en eneste dag

Bare nyt det, for denna driten her er ikke noe å lengte etter.

Kryss fingrene for at du slipper unna[;)]

Begynte ikke å kjenne noe før ca uke 7...

Hadde ikke noe tegn med nr 1 før lang, langt ut i svangerskapet..
Så ta det med ro, og nyt det [:)]

Jeg viste ikke at jeg var gravid en gang når jeg var 7 uker på vei[;)]

Back
Topp