Er 4+ i leukocytter mye?

enogtosmå

Gift med forumet
Hadde 4+ leukocytter igår hos legen. Men jeg har jo ingen symptomer på UVI heller. Skjønner ikke noe jeg :P

Det er ganske mye ja...men man kan få utslag på leukocytter i urinen om prøven er forurenset av utflod.

4+ er mye ja, så tyder på at det er noe på gang...
Ikke utslag på nitritt? Eller blod?
Protein trenger du ikke å bry deg om, det har omtrent alle utslag på! ;)

Lilli25 skrev:

Hva mener du med noe på gang? Hun sa ikke noe om det, så regner ikke med det var noe utslag på noe annet :) Prøven er sendt til dyrking da :)

spirrevippvipp skrev:

Lilli25 skrev:

Hva mener du med noe på gang? Hun sa ikke noe om det, så regner ikke med det var noe utslag på noe annet :) Prøven er sendt til dyrking da :)

Formulerte meg litt teit, mente at det KAN tyde på infeksjon, så greit at den er sendt til dyrkning. Men hvis du ikke har noen symptomer eller annen utslag på stixen, så kan det jo være en tilfeldighet (altså at prøven har blitt forurenset, enten fra urinrøret eller skjeden)

Lilli25 skrev:

spirrevippvipp skrev:

Lilli25 skrev:

Formulerte meg litt teit, mente at det KAN tyde på infeksjon, så greit at den er sendt til dyrkning. Men hvis du ikke har noen symptomer eller annen utslag på stixen, så kan det jo være en tilfeldighet (altså at prøven har blitt forurenset, enten fra urinrøret eller skjeden)

Åja haha! Lille desperate meg klarte å tolke det som et tegn på at fødselen var rundt hjørnet :P hihi :)

Back
Topp