er 2500 kroner mye for en

syns vel egentlig ikke det...så lenge den ser pen og velstelt ut

Mr.Darcy skrev:

Enig!!

Mr.Darcy skrev:

Enig jeg å:)

Jeg synes det var litt i overkant. Jeg betalte 1300,- for en veldig pent brukt teutonia 08-modell.
Det er så klart forskjell på merkene, men jeg ville ikke betalt 2500,- for en brukt vogn. Kanskje jeg er gjerrig :P

Nei, det syns jeg absolutt ikke. Har sett folk som skal ha nesten det samme som de betalte for vogna. Finner mye rart på Finn.

Legg den ut til 2500, får du ikke solgt så setter du ned prisen. Er lov å prøve seg.

Jeg betalte 700kr for en 2008 modell med regntrekk og fottrekk! Så jeg synes det var litt dyrt! Derimot ga jeg 3100kr for en som var 2mnd gammel med fottrekk og regntrekk

er det med bag da eller ? tror nesten ikke jeg kommer til å ta noe for den omtrent. men om den er veldig fin, så er det sikkert ikke så mye - og hvertfall ikke om d er med bag - da er det veldig fin pris =)

er det med bag da eller ? tror nesten ikke jeg kommer til å ta noe for den omtrent. men om den er veldig fin, så er det sikkert ikke så mye - og hvertfall ikke om d er med bag - da er det veldig fin pris =)

er uten bag,men somsagt pent brukt=) Satt den ned til 2300 kr.nå så får vi se.Ikke tålmodighet når jeg først har bestemt meg heller vettu ;) Prøvd å legge meg på ca det jeg ser andre har lagt seg på,og litt under.Også skrevet at prisen kan diskuteres.Men er jentefarge da,så sikkert litt vanskeligere å selge enn nøytralt

Nei synes ikke det er mye :)

Dramadama skrev:
Jeg synes det var litt i overkant. Jeg betalte 1300,- for en veldig pent brukt teutonia 08-modell.
Det er så klart forskjell på merkene, men jeg ville ikke betalt 2500,- for en brukt vogn. Kanskje jeg er gjerrig :P

Er rimelig stor forkjell på Emmaljunga og billigvognen Teutonia da...

Litt som BMW og Lada det!

Back
Topp