Fikk sendt mannen ned i butikken for å kjøpe grønne i går.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, opprinnelig ikke, men liker "deigen" (røra?) til eplekake daEplekake uten epler, er det eplekake da?![]()
Jeg kan være litt sær på slike ting, så liker røra/deigen godt når samboer lager eplekake. Da fyller han en porsjonsform til meg av kun røra og stekerSå du liker sukkerbrød med andre ord.
Ble det godt??Fikk sendt mannen ned i butikken for å kjøpe grønne i går.
Det er jo godt da!Jeg kan være litt sær på slike ting, så liker røra/deigen godt når samboer lager eplekake. Da fyller han en porsjonsform til meg av kun røra og steker![]()
Har ikke bakt enda.Ble det godt??
Ja det skjønner jeg. Lydbøker er en fin ting da, hvis du orker å lytte etter detHar ikke bakt enda.
Siden jeg ikke får lov til å sitte så mye foran skjerm om dagen, og er å regne som syk siden jeg ikke kan jobbe på grunn av det er det noe jeg har tenkt til å brukte dagen til i dag.
Vil kjede meg veldig dersom jeg skal sitte minimalt foran skjerm (PC, telefon, TV) og ikke bør lese.
Måtte finne på aktiviteter jeg kan gjøre...
Lydbøker blir helt feil for megJa det skjønner jeg. Lydbøker er en fin ting da, hvis du orker å lytte etter det![]()
Oki. Jeg har måtte ta til takke med det stort sett da hodet mitt ikke helt klarer å fokusere på tekst for tidenLydbøker blir helt feil for meg
Problemet mitt er at jeg klarer ikke bare sitte ned å høre på noe.Oki. Jeg har måtte ta til takke med det stort sett da hodet mitt ikke helt klarer å fokusere på tekst for tiden![]()
Jeg spiller puslespill, eller andre spill. Sudoku osv.Problemet mitt er at jeg klarer ikke bare sitte ned å høre på noe.
Greit med forelesninger, foredrag og slikt, da ser jeg på den som snakker.
Men hvor skal jeg ha øynene min når jeg hører på lydbok?
Jeg vil gjerne komme på dessertResultat
![]()
Ikke noe problem, jeg baker og steller blomsterJeg spiller puslespill, eller andre spill. Sudoku osv.
Men det er ikke helt mulig når du kanskje har hjernerystelse.
Iblant lukker jeg øynene og lytter. Eller går tur osv. Men vanskelig å si når du skal ta det med ro...
Strikke? Hekle? Ett eller annet sånt.
Jeg digger lydbøker fordi jeg hater at det er helt stille rundt meg. Men musikk kan også brukes til det vet du.Ikke noe problem, jeg baker og steller blomster![]()
Nei, opprinnelig ikke, men liker "deigen" (røra?) til eplekake da![]()
Resultat
![]()
Syns konsistens på varme epler er litt...uappetittligHehe, syntes bare det var litt morsomtTviler ikke på at det er godt uten epler
![]()
Jeg vet det, har glemt å fjerne den i signaturen.Kaka ser god ut! Lenke til blogg fungerer ikke.
Det gjør mamma for meg åNei. Men der er en god kake med sukker og kanel
. Jeg liker det godt. Og kaller det eplekake uten eple for da er det lett å forstå. Mamma synes der er rart, men pleier å ikke putte epler langs ene kanten. Så får jeg eplekake uten eple,