EPLER<3

Des09Spirejuli12

Forelsket i forumet
Eneste tiden jeg er glad i epler er når jeg er gravid :-P
Noen andre her som velger elpe fremfor sjokoladen? eier ikke lyst på sjokolade lenger :( ( som er min bestevenn egentlig)

NAM det var best sist!:P Denna gangen er det de gul/grønne, for de er såå myke(?) er konsistensen! Ahh nam <3

Grønne skikkelig sure epler! Magisk. Var sjokolade sist! Haha

I forrige sv.skap spiste jeg i en lang periode 3 grønne epler om dagen, det ble en gutt. Hadde ikke så lyst på søtt da. Har ikke dilla på epler denne gangen, kanskje det blir ei lita frøken for nå vil jeg ha søtt... ;)

Sure, kalde, grønne epler er definitivt veeeldig godt!! Alt av søtt er heilt ute, mest pga kvalme.... :P

Ja EPLER <3 Nam nam... Det eneste som hjelper på kvalmen :D

Var på butikken i sted og kjøpte meg 6 gul grønne epler :) De er kjempegod :)

Pink lady epler <3!! hadde epledilla sist også.

.og i siste trimester hadde eg sykt dilla på vann-is (spes pære-is og lollipop)

Jeg skulle ønske jeg hadde fruktdilla istedet for sjokolade, men dessverre så tåler jeg ikke epler og pærer, så det blir bare til at jeg spiser klementiner. Men ikke så mange som jeg pleier, gitt.

Epler er ikke noe som frister. Men grønne å røde sten frie druer fra bama der imot, det er fantastisk!!!

Kalde, gule epler er det beste jeg kan få nå <3 hadde en god biff middag med min kjære i dag, men det jeg tenkte på var at jeg heller ville ha eple ;)>

MÅ dere prate så om epler??? Nå må jeg stå opp fra sengen igjen for å finne meg et eple... Får ikke sove uansett så...

Eneste eg har merket så langt er at Pepsi Maxen min ikkje smaker godt lengre, klarer ikkje å drikke det. Men iskaldt vatn med  masse isbiter :-D nam nam!
Søtt eller mat i det hele tatt frister ikkje voldsomt lengre, men salt French Fries er snadder ;)

å ja, Pink Lady (?) tror jeg de heter, det er sååå godt!! 

Hadde samme greia sist også, eller var værre da! Da måtte jeg OFTE ha et halvt eple på natten, fikk sambo til å stå opp og skjære opp et eple i 2, selvfølgelig uten kjernehuset og i 4 deler.. hahhahahahh

Jeg handler alltid inn disse herlige blodrøde eplene !! :D
Ellers så går det i sitronbåter <3

Sjokoladen og alt annet smågodt er lagt på hylla, ja, tilogmed brusen!
Jeg som egentlig er avhenging av pepsimax, har ikke drukker brus siden jeg var 4 uker på vei! Nå er det bare vann som gjelder :)

Back
Topp