Eplemos!

kasandre

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Såg på bildene av Aksel på avstemningen... Stakkar lillegull :(
Huff... Såg jo ut som om gutten hadde fått skikkelig juling! Fikk lyst å gi han en klem!

Han er jo heldigvis helskjønn, både da og nå [:)]

Ja det var litt synd på han, eg var litt redd når eg fikk han oppå meg, han låg bare der [8|]

Det skjønner eg godt! Var sikkert en lettelse når han endelig klarte å åpne øynene sine [:)]

Snuppa mi verken pusta eller skreik når ho kom ut, så leger og jordmødre sprang ut av rommet med ho og eg fekk ho ikkje før etter 15 min... var ganske skummelt det og.

ORIGINAL: kasandre

Det skjønner eg godt! Var sikkert en lettelse når han endelig klarte å åpne øynene sine [:)]

Snuppa mi verken pusta eller skreik når ho kom ut, så leger og jordmødre sprang ut av rommet med ho og eg fekk ho ikkje før etter 15 min... var ganske skummelt det og.

Huff stakkars deg. Heldigvis var de på rommet. Var jo 3 barneleger der fra før som skulle ta imot, pga att eg har diabetes.

ORIGINAL: Ivibivi

Huff... Såg jo ut som om gutten hadde fått skikkelig juling! Fikk lyst å gi han en klem!

Signerer dette jeg, tenkte akkurat det samme, kan godt skjønne det var en ubehagelig opplevelse! Et skikkelig sjarmtroll er han da, det skal være sikkert og visst [:)][;)]

Åååh så fin du er på profilbildet.

ORIGINAL: Ivibivi

Signerer dette jeg, tenkte akkurat det samme, kan godt skjønne det var en ubehagelig opplevelse! Et skikkelig sjarmtroll er han da, det skal være sikkert og visst [:)][;)]

Signerer begge over,han er så god[:)]søtasen

Back
Topp