Noen som har en veldig god og saftig eplekake oppskrift som er like god etter å ha tilbrakt tid i fryseren? Helst en uten eller lite sukker.
Venter på årets Julegave<3
Venter på årets Julegave<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror du jeg kan erstatte melk med soyamelk uten problem?Vis vedlegget 76190trenger ikke form en gangbare smører ut på bakepapir,) men er sukker i den da!
Lineee83
Den såg god ut på bildeDenne liker VI, og det er alltid en i fryseren
http://www.matprat.no/oppskrifter/gjester/eplekake-med-vaniljesaus/
Bare og prøve detTror du jeg kan erstatte melk med soyamelk uten problem?
Da satset jeg og lagde tre stykk.. gikk kjempe fort. Enda hadde jeg bare brukt halvparten av eplene.. så da ble resten mos.Vis vedlegget 76190trenger ikke form en gangbare smører ut på bakepapir,) men er sukker i den da!
Lineee83
Kan man droppe kardemommen ? det hadde jeg ikke i husVis vedlegget 76190trenger ikke form en gangbare smører ut på bakepapir,) men er sukker i den da!
Lineee83
Det går sikkert braKan man droppe kardemommen ? det hadde jeg ikke i hus![]()
Får prøve den i morgen. Da har svigerfar bursdagDet går sikkert bra
Lineee83
Ja, ble god! Bryttet ut melk med soyamelk. Og hadde brunsukker på eplene. Men beholdt vanlig sukker i kaka. Synes det smakte veldig bolledeig. Men det er det kardemommen som står før. Første gang jeg har smakt denne versjonen. Finnes så mange typer. Litt gøy å bare satse å prøve noe nytt. Var veldig lett å lage.Ble dem gode?
Lineee83