epilator?

dumidalia

Gift med forumet
noen som har erfaringer? tenkte jeg skulle bruke trumfpoengene på det..
vurdere philips ice premium og philips HP6511. noen som har prøvd de?
er det veldig vondt? blir det mindre og mindre hårvekst? funker det?

ORIGINAL: |ngebjørg|

Au au au! [:D]
helvete maskina kaller vi den

eg liker den ikkje, eg fikk røde prikker av den [&:]

Men blir ikke det noe lignende som voksing da? Jeg får røde prikker av det og men det går vekk til dagen etter eller noe.... Hårene blir jo dratt ut med epilator òg...

å,svarte.. ikke så oppløftende dette..
den ene hadde hudkjøler som skulle minimere følelsen av at hårene ble trukket ut,da.. og det skulle være rask og effektiv. jeg kan holde ut smerte en stund hvis det bare funker. er så lei av å barbere leggene i eningen...

åh, tusen takk, Hellokitty! da bestemmer jeg meg for den. så bra at den kan nappe korte hår også, vil jo helst ikke spare til varulv-kostymet mitt mellom hver gang...[:D]

den som jeg har bestemt meg for koster 799 i trumfkatalogen. philips HP6511 heter den.

jeg har BrAun sin og den funker helt fint.....har is for å nedsette følsomheta men bruker ikke den.
Men av epilatoren fikk jeg mindre hårvekst på bena etter en stund. ble litt rød nuppete med det forsvinner fort

har ikke prøvd[;)]

Jeg prøvde en for flere år siden, det ble med den ene gangen![&:]

Jeg bruker en epilator fra braun,er vondt med det første,men etter et par gangers bruk så kjenner jeg det nesten ikke,er kjempefornøyd med den[:D]

Back
Topp