Epilator! AUUU!!! Noen tips???

*BekkUlf*

Forumet er livet
Jeg bruker epilator på beina,har gjort det lenge men en stund siden nå og det er jo dritvondt..er ferdig med ene beinet,men er jo så vondt at jeg tørr nesten ikke ta det andre[8D] Noen som har noen tips som gjør at det ikke gjør så vondt?[:D]

off det er vondt. må nesten tørke støvet av min og nå, sommeren er (forhåpningvis) kommet [8D] 

jeg pleier å bli så nummen etter en stund at det ikke gjør like vondt. bruker du den isposen som følger med?

Det er lurt å ikke la det gå så lang tid imellom. Det blir myyye vondere med lange hår enn med korte.

Prøv å strekk ut huden på det området du "napper". Det er vondt uansett, men jeg synes det blir litt bedre da! Og så herdes man jo etterhvert[;)]

Lykke til!!

ORIGINAL: EmmaT

off det er vondt. må nesten tørke støvet av min og nå, sommeren er (forhåpningvis) kommet [8D] 

jeg pleier å bli så nummen etter en stund at det ikke gjør like vondt. bruker du den isposen som følger med?
fikk ikke med noen isposer[&:] men kan vel ta isbiter i en pose og kjøle ned?[:)]

Jeg og vennina mi spleisa på en sånn når vi bodde på hybel, vi tok kvar andres legger, deilig å kunne få påføre den andre litt smerte.[8D]

Hehe, men vi tok en tørr håndduk og rulla sammen og dro den opp over leggene sånn at håra sto rett opp, så passet vi på å holde huden stram der vi nappa.

Gikk forresten mye fortere når vi hjalp kvar andre, for når en ikke gjør det på seg selv så er det mye enklere å gjøre det jevnt og fort, så en slipper pinelsen så lenge.[:)]

ORIGINAL: *LiLLa*

å herregud....er nå glad for at jeg ikke kjøpte meg det likevel..[&:]trodde ikke det gjorde vondt???viss det er sånn maskin som jeg tror det er...hehehee
med en slags pinsett som drar ut håra[8|]

ja er en sånn "napper" hehe.

bare ikke bruk den under armene. det gjorde jeg, var verre en keisersnittet mitt. fy fader!!!!

Den drar ut flere hår ja[:)] På bildet i avataren din ligner du faktisk på hun som er gift med tom cruise, husker ikke hva hun heter

ORIGINAL: snuppis30

ORIGINAL: Novembergull

Den drar ut flere hår ja[:)] På bildet i avataren din ligner du faktisk på hun som er gift med tom cruise, husker ikke hva hun heter

Du tenker på Katie Holmes [:)]

Ja, ser du også likheten?

Tips? Kast den i søppla [:)]

Back
Topp