EPIDURAL

fantes ikke vond å få og merket ingenting til riene etterpå annet en at magen var hard når jeg tok på... Du kjenner nedpress men det er ikke vondt, bare litt ubehagelig... Låg å sov etter at jeg fikk den fram til jeg skulle presse (ca 2 timer) og så presset jeg tre ganger og så var jeg ferdig...

Eneste som var er at du må sitte musestille bøyd framover når de stikker og det var ikke så grådig lett, men legen var veldig flinke og fikk det gjort i en fei...

Var jæævelig.
Satt den for sent, men virket til syinga [8D]

Mitt råd til alle som skal ha epidural:
SITT STILLE IMENS!
Det gjorde nemlig ikke jeg, og måtte ligge 24 timer i senga!, damene måtte komme inn med skål som jeg måtte pisse i[:-]

Nei synes ikke det gjorde vondt,hadde sånn smerter fra før av kan du si[8D]
Men husker det knirket litt på en måte når han satt den i,sånn som det føles å presse en spiker inn i isopor,men fungerte veldig bra som smertelindring etter 2 døgn med rier.....i et par uker etterpå var det nondt på innstikksstedet.

Fungerte forresten bra men riene stoppet opp så da ble det riedrypp og epiduralen ble slått av istedenfor...men angrer ikke,var verdt det den lange åpningstiden....jeg var absolutt ikke moden for å føde så var helt utslitt(ble satt igang pga hydramnion)

ORIGINAL: Lillingen

Men kan man få ha epidural når man presser da?[8|]
Nemlig det jeg gruer mest til.. Men da presser man kanskje på måfå?

Jeg fikk epidural ca klokka 23. Kokka 03.55 satte dei inn sugekoppen og dro han ut. Kjente ikke en dritt[:D][:D][:D]

1. Nei, var ikke vondt å sette den. Kjenner et trykk bare.

2. Jeg kunne kysset den anestesilegen som satte den på meg, så det sier vel sitt... [:D]

Var ikke vondt å sette den, men de traff aldrig. stakk maaaaaaaaaaaange ganger før de fant ut at de måtte ha en annen en til å komme å sette den. Den legen ba meg om å sette meg opp å da funka det på første forsøk..
Her hjalp den ikke noenting fordi det var kommet luft inne i slangen.. var under ei rie at jeg ikke kjennte noe og det var som å komme til himmelen. Kunne faktisk smile til min samboer!

Denne gangen skal jeg be om epidrual dagen før jeg går i fødsel!!

var vondt å sette den ja..hjalp litt,men ikke lenge

Jeg merket ikke den ble satt nesten. Å kunne ikke klart meg uten. Kjente ingen ting før pressriene plutselig kom[:)]

Back
Topp