Epidural

Sjeldent at det blir sånn da....æ har fått epidural å t mæ gjekk d bærre fint :)

Jeg fikk også epidural og er superfornøyd. Selvfølgelig kan slike ting skje, men det er ytterst sjelden. For et par år var det en kvinne som hadde fått keisersnitt i Norge, når hun reiste seg opp av sykehussengen så åpnet såret seg og store deler av tarmen ramla ut. Gikk seff bra med dama, men det finnes jo skrekkhistorier på det meste. Det er mye som kan skje under en fødsel, før i tiden, før dagens teknologi og medisinsk kompetanse, døde kvinner som fluer under fødsel.

Jeg kommer ikke til å nøle med å be om det igjen om jeg vil ha det (og det tror jeg :P )

Tør ikke lese en gang, haha :-p Sist ble jeg "påtvunget" epidural pga høyt blodtrykk (sv.forgiftning). Det var noe herk, fordi fødselen ble med ett ganske teknisk + at riene dabbet av og jeg måtte ha drypp. Ville ikke hatt en sånn fødsel igjen. Men hadde nok ingen bivirkninger i den forstand...

Om jeg ikke selv går i fødsel blir det planlagt ks her rett før termin og da må jeg jo ha det- så ser helst vekk i fra evt. bivirkninger

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp